`´ Förskyld som fan `´

Åhh det är inte kul, just nu är jag hemma med älskling & även
Micke & Christian här & leker lite med studion & ja står ut med min huvudvärk..
Men whatever, ibland måste man det...Trots jag är sjuk så har jag vare duktig & städat
idag & nyligen gjorde jag lite käk & åt & var sedan ut med hundarna (Laika
& Contessa) där jag busade lite med dom så dom vart av med lite energi..
Så nu har jag sutte mig här med lugn & ro & chillar lite ett tag, vettefan vad jag ska hitta
på.. Kanske sitta & pilla lite Photoshop som jag har minimerat..
Satt & fixade till en bild på 5min förut åt en tjej med en hamsterbild där hon ville få
ett grässtrå bortklonat..
Åh de är ju inte det svåratse så självklart att jag ställde upp.. :)

Såg en av världens bästa & roligaste film igår kväll med älskling:

Hangover

CCCCC
[Sjukt bra film där jag höll på skratta ihjäl mig, och skratta man inte så satt man iallafall
& log hela filmen.. Sjukt bra komedi, har du inte sett den är det ett MÅSTE!]

Hahaha, ja bra film...Måste se den igen nått :D

Men nu ska jag inte sitta & störa här nå mer..

Ha en fett najs kväll people..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback