`´ God Eftermiddag Sverige `´



Haha, idag sov ja sjukt länge.. Både jag & älskling, ända tills
klockan var 14.30.. Fyfaaan :O Men kan vara för att vi var uppe typ hela natten..
Men imorgon oavsett om ja vill sova eller inte ska jag upp i tid..
Vaknade idag av att det knacka på dörren & fotstegen gick iväg,
så då klev älskling upp & jag strax därefter..

Vi var direkt ut med Laika där jag blev grymt besviken på henne idag..
Hon har blivit så himla konstig den senaste veckan, hon måste ge sig snart
innan jag inte snart vet vad hon ska göra...
Ja, när vi var ute såg vi Carro & Milla nere påtennisplan med sina hundar så
vi gick självklart dit då Laika älskar & träffa dom hundarna när hon vare
mycket hos dom..
När vi släppte in Laika lät jag hundarna först hälsa på varandra & sen släppte
jag henne...
Först lekte dom & helt plötsligt flög hon & Millans hund ihop i riktigt slagsmål
så ja hoppa in & drog isär dom självklart & la ner Laika på backen
& sa till att det var fel..
Sedan sa jag åt henne & sitta still mellan mina ben & jag kopplade henne.
Men sen skulle Laika göra ett utfall till när millans hund morra åt carros hund men
så var hon ju kopplad & då hög hon mig iställetför!
De trodde jag aldrig hon skulle göra, självklart la ja ner henne då också & sa till
henne men efter det gick vi hem igen..
Så himla konstig är hon, & hon har vare de senaste dagarna..
Märkte ja blev biten i låret också när jag sära dom men blev bara ett litet
märke, så de gör inget.. Blöder ju inte eller så... Det är chill...
Men jag är bara så orolig över Laikas nya beteende..
Det är ju samma när Rotweilern är här, hon har aldrig vare så långtjurig
som hon är nu, men de börja ju som sagt släppa så han är inga problem..
Som ja sa, är bara orolig över hennes nya beteende..
Läste att dom kan vara lite lugna & konstiga efter löp i några dagar, men tycker
det borde vara över just nu?
Får väll vänta & se några dagar till & se om hon blir nån gladare hund..
Annars vette fan..

Men har inte tid & blogga mer nu men lär ju skriva ett inlägg senare...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback