`´ Onsdag `´

Och klockan är 02.oo & jag sitter fortfarande vaken, har verkligen
fått sömnproblem.. Kan vara astrött hela dagarna & kämpar med att vara vaken
men mot kvällen är jag pigg som ja vettefan vad.. Det är skitdrygt, men
ska försöka ta & sova nu snart & ställa larm & kliva upp vettig tid & se om jag iallafall
får somna i normaltid imorgon kväll,
nån gång måste ju kroppen ge upp & känna att den vill sova i en vettig tid? Eller?
Såg att jag inte bloggat på hela dagen heller, bara bjussat på en del bilder..
Men kanske roligare de än & läsa mina inlägg, får ju verkligen inga kommentarer längre :P
Äsch, whatever..

Imorse kom Aslan & ja hade ställt klockan på 07.oo, men klockan ringde inte konstigt nog
men jag vakna av att det knackade på dörren klockan 8 i morse & flög upp snabbt & kollade genom
fönstret & såg att det var Aslan & hans husse Erik.
I panik slänger jag mig efter kläder & då ringer han precis så sa att jag försovit mig & skyndade att
klä på mig & öppna dörren..
Han måste tyckt jag såg ut som en död zombie, som somnade vid 05.oo i morse.
Det har vare ganska lungt hela dagen med älskling.. Vare ut med hundarna några gånger,
och öva även på kommandon idag..
Aslan gör verkligen framsteg, jättekul & se att man lyckas! :D
Melissa kom senare idag också vid 16.oo tiden så då tog jag med henne ut på en promenad
med hundarna & vi gick ner till tennisplan där vi släppte dom lös ett tag & dom fick leka av sig.
Är rikgtigt stolt över Laika idag också som har vare ovanligt glad & morrat bara en enstaka
gång idag åt Aslan, han har fått nosat på henne i massor..
Skönt känns det så man slipper oroa sig att dom aldrig kommer komma överens..
Imorgon kommer inte muskelknutten, men han kommer på Fredag & ev. på Söndag.

Robban har kommit över sin hundrädsla också, han har kärat ner sig lite i Aslan ;)
Också en rolig syn :D Men han är ju en supermysig hund, lite klumpg & flamsig bara,
men det ingår ju i hans ålder ;) Snubben är ju bara ett halvår.
Imorgon funderar jag på att ta igen mina promenader jag missat denna vecka
p.g.a mina mensvärkar, då lär Laika bli supergla' som älskar att vara ute.

Nu ikväll såg jag första snön på backen också, uscha.. Vill verkligen inte inte inte
ha vinter just nu.. Ja känner bara inte för de...
Kommer de va mycket snö inom 2 veckor kommer jag protestera & bygga en
JÄTTE
snopp
av snö utanför vår bro..!

Jag hoppas verkligen verkligen på att ja kommer få pengar i slutet av veckan också,
annars vettefan.. Hoppas med mig, behöver verkligen det!

Tror inte jag har så mycket mer & skriva om ikväll..
Utan ja ska nig gå & försöka sova nu eller nått..
Lägg mig & läsa i en bok iallafall, det brukar göra så jag blir supertrött...

__________________________________________________________

Avslutar med 2 dåliga kamerabilder från idag:


Kommentarer
Postat av: kicka

Lämnar en kommentar ja då =)

2009-11-12 @ 12:21:04
URL: http://mammasgummor.bloggproffs.se
Postat av: Cissy

Kicka: Härrligt :D

2009-11-14 @ 17:31:08
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback