`´ Ont i Svanken `´

Jahapp, sen ja diska för en stund sen så fick jag sjukt jävla ont
i ryggen, ner mot svanken.. Så ikväll blir det till att kanske tigga lite
massage av pojkvännen sin?
Det förtjänar ja efter att diskat & har nyligen satt mig ner efter ha damsugit nu också,
ska strax ner till tvättstugan & hänga upp tvätten & gå ut med hundarna..

Sitter & funderar på när älskling är hemma,
saknar han...
Det blir genast så sjukt tyst & ensamt här när han inte är här.
Men de kan va lite skönt också ibland.. :)

Jag är så trött så ja håller på somna sittandes också,
om ja kommer bli pigg mot kvällen så lessnar ja sjukt jävla mycket!
Men de brukar ju tyvär vara så, men då jävlar vettefan vad ja ska ta mig till..
Vill kunna kliva upp vid 7 på morgonen & klara av dagarna galant!
Och kunna sova minst 6-7 timmar per natt!

Åh inte dricker ja kaffe eller sånt shit, så här fuskas de inte med sånt..
Men känner att de skulle behövas ibland, men det är usch!
Skulle va glad & ha en coca cola nu,men inte de inte...

Nepp, fylla kannan med isvatten nu & dränka mig i det en stund..

Sampai Jumpa

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback