`´ Rensning `´



Sen ja skrev sist har jag vare ut med hundarna några gånger,
gick även ner till tennisplanen där jag släppte lös båda så dom fick leka av sig..
Sedan vid klockan 17.oo åkte Aslan hem igen..
Strax innan han åkte hem började jag riva runt i hela sovrummet & drog fram tvbänken
& började rensa massa som ramlat dit bak..
Sen tror jag det låg en hel hund där också me tanke på allt hår & damm.. *Uscha*
Börja även rensa bland alla tusentals skivor vi hade & slängde några &
la tillbaka en massa i olika fodral, och la filmer/spel/musik skivor för sig själv..
La även till hyllplaner i tvbänken & tog bort allt: nintendot, PS2:an, PS:3an,
Hemmabion, VHS:en m.m.& torka av allt & drog om alla kablar lite snyggt..
Och ställde sen tillbaka allt!
Sen var jag & drog fram sängen & rensa alla kläder som låg överallt
& fick ihop några påsar & lådor som ska ner till förrådet imorgon...
Nu är ja klar där förutom att jag ska rensa kläder imorgon i garderoben om
jag inte får nått ryck & gör det ikväll...
Har iallafall dammsuge där & torkat golvet & torkat fönsterbrädor m.m.
Imorgon ska jag även också göra rent ena fönstret därinne som är jätteskitigt!
De va Robban som såg de så han skulle hjälpa till med det imorgon..

Sen imorgon blir det småplock iresten av lägenheten som rensa lite papper &
i skåp... Även göra rent i spisen tänkte ja & sån skit.. :)
Sen är det riktigt rent.. :D Kanske även passa på & tvätta gardinerna som hänger uppe
för har ju ändå bokat tvättid imorgon..

Anna tycker jag städar hela tiden, men haha.. Ja, de va inte längesen jag
städa men nu är de ju riktig rensning på G innan vintern.. Sånna
kan behövas ibland & det är skönt när det är gjort...

Jo Aslan kommer samma tid imorgon också, mellan 07-08.oo så kliver
upp tidigt även imorgon..
Förutom städa så måste jag ju även ner på stan en sväng oavsett
om jag orkar eller inte.. Måste få det gjort senast imorgon så..

Men nu ska ja lägga in lite bilder från kameran som ja tog idag på
pälsarna, så jag laddar upp några strax på bloggen...

Jo, är de nån som är intresserad av att vara dagmatte?
Vet en som behöver hjälp med en Labrador, ja var tvungen & tacka nej
eftersom jag redan har en hund här om dagarna..
Alltid kul & tjäna en liten extra slant & ha mer sällskap på dagarna :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback