`´ Slutet på Veckan `´



Det är Söndag & farsdag, idag har de vare ganska lungt..
Ställde klockan på halv 11 i morse & kollade på Idol som ja missade
i Fredag, äntligen åkte Rabih ut eller hur han stavas?
Visst, han har cool röst men jag började lessna... Det blir för enformigt...
Mariette var grym idag & Erik också självklart, håller
fortfarande tummarna för dom...

Jag & älskling låg & drog oss i sängen länge idag, sen klev vi upp
& tog Laika på en promenad..
Jag satte sedan igång & städa, så nu äre fräscht här förutom
disken som är kvar men den ska robban få ta& bära ner saker till förrådet
som tar plats i hallen...
Men just nu är Christian & Matte så älskling är ute med dom & umgås litte
medans jag snattade datorn ett tag..
Även ringt & gratta pappa idag, och skickat bilden på mejl som ja la in
i inlägget nedan.. :)
Hope he's gonna like it!

Imorgon kommer Aslan, han kommer vara här hela veckan förutom på
Torsdag, så de blir najs najs..
Imorgon blir det till & söka jobb på ett ställa också, får se hur det går..
Melissa kommer även förbi imorgon också :)
Ska få låna hennes ritplatta ett tag, så de blir fett najs..
Så lär ju komma upp en massa redigerade bilder här sedan där jag
övar med ritplattan..

Men nu komme älskling in så ska va lite social med han,
sen är det dags med en liten promenad för Laika...
Och göra nått att äta..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback