`´ Söndag-Måndag `´

Orkade inte skriva ett blogginlägg igår fastän jag tänkte det tusen gånger men ville
vänta tills jag fått bilderna sen helgen av Melissa, men har inte fått dom än så får
lägga in dom senare då.. Var tvungen & skriva nu innan mitt guldfisksminne rensas &
helgen raderas för mitt minne är inte långt de, hahaha...

I Lördags kväll blev det bara en lugn lugn kväll för mig & Robban,
Mamma & Pappa komme hem med festen till oss men jag & Robban
orka inte så satt uppe på övervåningen & nörda...
Sen kollade vi klart på Saw filmer vi påbörjade för ett tag sen, myste
& sov...

På Söndag vakna jag av att mamma ropade vid 10.oo - 11.oo tiden för hon
hade problem med tv:n & fick inte till kanalerna.. Så då kommer jag,
räddaren i nöden ;)
Hahaha, min mamma är inte teknisk då felet var att slå på boxen med kanalerna på
on/off knappen på dosan bara & sen funkade det!
Sen gick jag upp & väckte Melissa & Robban, tog på mig lite lämpliga kläder,
fikade & gjorde mig i ordning för sedan for vi & fira Amanda(min systerdotter) på hennes
6-års dag!
Efter det for vi till Stöde där jag gick in på Ica & handlade lite så jag kan göra våfflor idag
& sen vidare till Matfors på Tunastrand där mormor ligger & hälsa på henne..
Morfar & morbror Göran var också där precis & hälsade på henne så kul att man fick
träffa dom också en stund.. :)
Mormor var lite piggare i går & försökte & prata t.o.m i meningar, så var lite kul det :)

Efter en timme där så skjutsa mamma & pappa oss vidare hem igen till Bredsand,
Så var hemma vid 17.oo - 18.oo igår kväll & gick & la oss redan vid 23.oo
tiden igår & jag somna fort som fan... Sjukt trött var jag...

Imorse klev jag upp klockan 7 då jag satte upp håret, klädde
på mig & fördrivde tiden sen framför datorn till 07.5o då
Aslan kom.. Har precis vare ute med pälsarna & nu vet jag inte vad jag ska göra..
Kanske låna damsugaren av Christian? Plockade ju av lite snabbt igår kväll runt
golvet med älskling.. Men så sjukt grusigt här inne så det
är hemskt & gå på golvet, de är nästan så man trippar på tårna..
Haha, sen ska de diskas & göras våfflor idag efter att grabbarna kommit hem från stan..
Älskling ska strax åka in dit med Christian & göra lite ärenden...



Kommentarer
Postat av: Annie

sv: åhh samojeder är så mysiga (a) vad är den mer än samojed då? :) Jag vet en uppfödare, där dom två hundarna på bilderna kommer ifrån :) men jag vet inte om hon betäcker mer än sina egna hundar :)

2009-11-24 @ 12:30:10
URL: http://anniepannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback