`´ Sova Ut Dag `´

Älskling & jag gick inte & la oss förens 06.oo i morse & då var vi ut med
Laika en sväng & la oss sen & börja kolla på en film men den somna jag ifrån,
men den verka sjukt bra så måste se den..

Idag blev det lång sovmorgon, haha, nästan för lång..
Men vissa dagar får vara så, jag vakna en gång redan vid 12 men låg & halvsov
tills det knacka på dörren vid klockan 15.oo & då var det Christian..
Så klev upp då & satte mig här en stund..

Nu har jag & älskling precis vare upp till Christian & hjälpt han bure ner
datorn, det blir en lugn geek kväll här! :)

Själv ska jag sätta mig ner & fixa en blogg åt en tjej som bad om hjälp,
så håll tummarna & hoppas på att det blir bra!
Är ju ingen expert eftersom jag bara gjort det en gång på denna blogg..
Men de löser sej nog :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Tack! :D

2009-11-28 @ 22:08:08
URL: http://emmaodd.blogg.se/
Postat av: anna

sv: katten på bilden är max, antes katt:-)

2009-11-29 @ 00:06:28
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback