`´ Tidsfördriv `´

1. Har du ett par kondomer hemma?
- Tror inte det...
2. Vem var den senaste du pussade?
- Laika..
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil?
- Ingen aning, tänker inte sätta mig ner & räkna heller för skulle ta tid...
4. Gillar du nån nu?
- Jag älskar min Robin Hansen!
5. Vad gjorde du inatt?
- Satt vid datorn / duscha med älskling / Var ut med Laika & la mig klockan 06.oo
6. Och i förrgår natt?
- Med mitt minne, hade ni tänkt er jag ska minnas det nu?
Haha, ne men tror de va då Matte var här, eller?!
7. Vad gör du innan du ska sova?
- Går på toa & ut med Laika, duschar oftast med älskling.. Ehum, myser med han & oftast
kollar vi på nån film & sover den också..

8. Kan du prata med dina vänner om allt?
-Beror ju på vem det är..
Pratar inte ens med dom närmsta om mycket, håller mycket för mig själv...
9. Hade du berättat för din mamma om du va döende?
- Självklart man skulle göra det..
10. Har du varit gravid?
- Det har hänt...
11. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig?
- Visst skulle jag bli glad, men jag skulle tacka nej då
jag tycker det är för tidigt & gifta mig..
Tanken skrämmer mig om jag ska vara ärlig, så i framtiden!
12. Choklad eller glass?
-Båda...
13. Klackskor eller gymnastikskor?
-Klackskor, I Love It <3 Men i vardagen har jag oftast vanliga dojjor..
14. String eller hipsters?
- String...
15. Kjol/klänning eller jeans?
- Beror på dag & tillfäller.. Men älskar ju jeans, men älskar ju även klänningar.
Kärler på kläder av huve taget!


Tio fakta
1. Hemstad/ort
- Sundsvall!
2. Hårfärg
- Tråkigt & brunt just nu då jag håller på vila det från all förstörning..
3. Längd
- Det går till axlarna...
4. Frisyr
- Snelugg, uppklippt...
5. Ögonfärg
- Blå/gröna...
6. Skostorlek
- 37/38
7. Humör
- Happy!
9. Har du ett förhållande
- Världens Bästa!
10. Vänster eller högerhänt
- Höger..

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär?
- Jag är sjukt kär nu!
2. Tror du på kärlek?
- Absolut, & det är det bästa som finns...
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?
- Nepp, inte vad jag kan komma på...
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
- Tyvär, håller fortfarande på bygga upp det!
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?
- Ja vet inte?
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?
- Nepp, jag blir inte kär i mina vänner!
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom?
- Nej, varför hålla nått sånt inom sigisåfall? Folk ger för mycket hat & för lite kärlek idag!
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?
- Som sagt ovan har jag ett förhållande med Robin Hansen...
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?
- Jajjimen...
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet?
- Japp...

Tio har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut?
- Japp..
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig?
- Dom flesta har väll haft den tanken, men de var sjukt länge sen....
3. Har du nånsin gjort något du ångrar?
- Mycket, mycket...
4. Har du hoppat bungy jump?
- Nej, men ska göra det nån gång! Det lovar jag & de vill ja!
Älskar utmaningar!

5. Har du nånsin varit med i en olycka?
- Ja...
6. Har du nånsin ätit en hel tårta?
- Japp...
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?
- Dom som verkligen förtjänar det...
8. Har du nånsin gått på bio ensam?
- Haha, skulle aldrig falla mig in på att gå på bio ensam..
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt?
- Nej..
10. Har du nånsin tyckt att världen suger?
- Vem har inte tyckt det?

Fyra grejor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
- Hahahaha, ja.. haha... Lite kul & fan vad skrajj jag var...
2. Har du en hund?
- Ah, en blandning mellan Samojed/Border Collie..
3. Sover du helst själv eller med någon?
- Kan inte sova utan min älskling...
4. Är du oskuld?
- Nej...

Skulle
1. Skulle du vilja vara längre?
- Lite skulle inte skada!
2. Skulle du vilja väga mer?
- Nej...
3. Skulle du vilja va med någon nu?
- Är med dom jag vill...
4. Skulle du vilja resa iväg?
- Jaa, utomlans!

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
- För många gånger, men det var längesen det...
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
- Japp & jag älskar dom! <3
3. Har du syskon?
- Väldens Undervaraste!
Veronica, Ylva, Louise & Melissa.
Åke & Simon <3 Tack för ni alla finns!
4. Har du ljugit på någon fråga ?
- Nej, varför skulle jag göra det?
Är det nån man inte vill svara på tar man ju bara bort den :P
5. Har dina föräldrar ljugit för dig?
- Det har väll hänt...
6. Har du varit full den här månaden?
- Nepp, de va länge länge sen jag var full..
Dricker sällan, lika kul utan sprit ja!
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
- Då skulle jag slutat svara!
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen?
- Nepp, men ska göra de innan jag somnar..
Ingen idé nu när man äter godis & dricker massa Coca Cola!
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre?
- Nepp, inte vad jag kan komma på.. Prick 4 år äldre,
men inte över...
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre än dig själv?
- Inte som är äldre än 4 år.. För tycker det är för mycket!

50 extra frågor
1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
Typ 4kr nu, men ska fylla på den så fort jag orkar...
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
- Självklart!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med igår?
- Robban & Laika...
4. Hur lång är du?
- Har inte mätt mig på aslänge, men tror inte jag bleve längre utan kortare,
men då jag mätte mig var jag 1.65cm..
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
- Började kolla på en film som hette Blood and Bone tror jag den
hette men somnade ifrån den så ska kolla om den för den verka sjukt bra...
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen
- Lill Malin: "Vart är festen ikväll? :D"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Skicka sms, tycker inte om att prata i telefon...
8. Vad har du för telefon?
- Sony Ericsson W595i, black! Love It!
9. När såg du senast din mamma?
- Förra helgen...
10. Icke godkänt i något ämne?
- Ja.. i 9an hade jag IG i idrott sen har jag inte gått
klart nån linje där efter...
11. Mvg i något?
- Så mycket energi orkar man inte lägga på skolan fast det skulle behövas...
12. När vaknade du idag?
- Haha, sjukt sent.. Vid 15.oo tror jag?
14. Vilken plats föredrar du minst?
- Finns platser men inga jag skriver här.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- Inte här iallafall, nånstans neröver...
16. Hur stor är din säng?
- Tillräckligt!
17. Vad sover du i?
- Naked..
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- 6/7st tror jag..
19. Var har du bott/bor?
- Många olika ställen runt om i Ånge Kommun,
men nu finns jag i Sundsvall...

20. Tycker du om kinamat?
- Ja vet inte :O Haha, när jag var liten hatade jag det
men när jag testa nån rätt för ett tag sen: friterad fläskfilé älskade jag det..
Så måste äta på Kina resturanger fler gånger för att kunna avgöra det...

21. Tycker du om kaffe?
- Uscha...
22. Vad dricker du helst till frukost?
- Äter inte frukost men när jag väl gör det
så är det väll apelsinjuice / oboy..

23. Kan du spela poker?
- Njaa...
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- Oj, sämst på att kunna mina vänners födelsedagar
pinsamt nog.. Men hade nån fyllt år på min dag hade jag defenetivt komme ihåg det
så de finns nog ingen...
25. Vill du ha barn?
- I framtiden kanske, men ja vet inte.. Får se vart tiden leder..
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska...
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Bassäng... Rädd för vatten & i havet ser man oftast
inte botten & tycker det är scary.. haha...

29. Vad spenderar du helst pengar på?
- Oj, allt! Haha, men kläder & skor/smycken m.m.
är alltid skitkul att köpa...
30. Äger du dyrbara smycken?
- Beror på vad för priser som räknas som dyrbart...
31. Kan du rulla med tungan?
- Hur gör man det? Haha..
32. Vem är den roligaste människan du känner?
- De finns många, men Robban är kung!
En av tusen saker jag föll för hos honom!
33. Vad har du för ringsignal?
- Crossfade - Cold
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Mamma har nått undanstoppat..
Som t.ex skinnjacka & grejjer..
36. Kan du byta olja på bilen?
- Här är man inte mes till brud, så självklart!
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- Harry Potter, haha.. Men inte läst klart den...
38. Dansar du i bilen?
- De har väll hänt...
39. När var du i kyrkan senast?
- Haha, oj.. De minns ja inte ens.. Så de var LÄNGE sen det...
40. Hur många hål har du i öronen?
- Ett i varje än så länge... Har planer på annat...
41. Har du någon piercing?
- Läppen...
42. Har du någon tatuering?
- Snart förhoppningsvis...
43. Har du provat droger?
- Ja...
44. Röka eller snusa?
- Inget av dom...
46. Vad är ditt mobil nummer?
Orka ge ut dom öppet, då är man desperat...
47. Vad ska du göra ikväll?
- Kolla på film nu med Robban & Christian , sen vettefan..
48. Har du några syskon?
- Svarade jag på ovan...
49. Vad ska du göra på sommarlovet 2010?
- Långt kvar & jag planerar inte mycket i förväg utan
tar dagarna som dom går & gör mycket impulsgrejjer...

50. Har du en sjukdom?
- Nej.. Haha, kul sista fråga! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback