`´ Torsdag `´

Och de har vare en ganska lugn dag, har känt mig sjuk idag då jag vakna
medvärldens hosta men den gav sig lite senare...
Hoppas den inte kommer tillbaka, men de brukar ju börja vare morgon tyvär
som senare utökas till dygnet runt /=
Men så blir det inte för min del... Hoppas jag...

Ikväll var jag upp till Marielle ett tag också där vi snacka & umgicks lite & snart
kommer hon hit en stund.. Även Christian kommer hit , så får vi se vad vi hittar på..
Grabbarna skulle iallafall spela lite Rockband, själv ska jag börja med att ta en alvedon
efter att skrivit klart detta inlägg då jag har fått huvudvärk nu..

Imorgon kommer Aslan också, de ska bli kul... Kommer säkert vara död hela dagen
imorgon.. Men ja ska ta mig igenom den ;)
Ska lägga kameran på laddning så kanske man kan ta & bege sig ner mot stranden
& ta lite bilder? (om de blir nå bra när den är skit)

Jo, som ni ser har jag laggt in en ny playlist med musik på min blogg, men den
är inte klar ännu då den ska flyttas & de ska ändras lite bland musiken, så
ha tålamod.. Finns ju en pausknapp för dom som inte orkar den, men dom
är töntar som inte klarar av riktig musik ;)

Nä, ska kolla mejlen nu innan folket kommer, ha en bra natt! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback