`´ Träffat Lillen `´

Idag fick jag äntligen träffa lillen, så gullig han var... Ylva var förbi idag en stund
mitt på dagen men tyvär fick jag inte hålla honom då han var så trött efter
att vare vaken hela natten.. Så han sov, men får träffa han imorgon med :)

Igår kväll färga jag håret på mamma & satte in löshår som hon fick
av mig eftersom jag inte ville ha det... :) Så nu är hon jättestolt & har känt sig
jättesöt hela tiden, det är bara clip on's så sa åt henne att ta av sig det när
hon skulle sova, men inte det inte.. Åsså ser man hon spegla sig i varje fönster ;)
Härligt att se, hon vart så söt så förutom att färgen på håret vart inte exakt samma
som på löshåret, men de fixar vi senare.. Får bli en blondering först & sen en
kopparbrun som löshåret är...
Efter att gjort det satt älskling & jag med hela familjen & spelade en Chicago & gick
skit igår då jag inte fick nått alls på handen igår förutom par så loosa stort medans
mamma vann...

Sen gick mamma & pappa & la sig & älskling & jag kollade på tv ett tag,
medans lillasyster min gick upp & tecknade ett tag..
Efter nån timme gick jag & älskling upp & fråga om Melissa ville spela nått
så då blev det en neger & president & sen ett chicagospel till, kollade sen på
Saw 5, men såg inte klart hela utan ska kolla resten senare ikväll...

Ikväll är det bara lungt, mamma & pappa är på fest & Melissa hängde med
medans jag & Robban inte hade nån vidare lust.. Så han sitter med Photoshop
& gör en logga medans jag sitter & bloggar av mig lite..

Imorgon ska vi förbi Ylva & även storasyster Veronica
& fira hennes dotter Amanda som fyller år.. Sen blir det väll att åka hem till
Sundsvall igen.. Ska fråga Ylva om ja kanske får komma & rida imorgon förmiddag!
Om det inte är allt för kallt & ja somnar allt för sent ikväll..

Ja, så mycket mer vettigt har jag inte & skriva ikväll...
PEACE!

 


Kommentarer
Postat av: anna

sv: jag kollade på flickan som lekte med elden :-)

åh du måste visa bild sen på hur hennes hår blev!!<3:-D

2009-11-21 @ 20:25:42
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback