`´ Uppe med tuppen `´



KUCKILIKUU KlOCKAN ÄR 07.oo!

Haha, duktig man är.. Kliver upp klockan 7 & har plockat i ordning lite i lägenheten
& väntar nu på att doggyn Aslan ska komma.. :)
Sen lär jag lägga mig ner & vila en stund till, känner att jag mår lite illa? :O
Hoppas det går över. de ä väll bara min kropp som strejkar för jag är uppe denna tid!
Hahaha...

Idag har jag en del saker för mig.. Vid en 12-13.oo så åker jag ner på stan en snabbis
för måste skriva in mig på arbetsförmedlingen & sen hem igen..
När jag väl är hemma ska jag ut & gå på långpromenad med hundarna tänkte jag &
sen ta mig ork & diska iallafall idag som inte blev gjort igår.
Ska även kolla om de finns lediga tvättpass idag & fundera på vad det blir för mat idag?
Vi har inte mycket hemma nu då vi inte tage oss ut till Willys för att handlar ännu,
de är lite drygt men de löser väll sig.. Sen när jag får mina pengar, OM ja får dom ska
det börjas inhandlas julklappar..
Vet fortfarande inte vad jag ska köpa till nån! :O

Måste ju börja med att hitta present till iallafall mamma, pappa, melissa & Robban
& hans familj eftersom jag ska fira julen där.. Det är iallafall 8st
julklappar... Till Sean & Kate (syskonen åt Robban) är de väll ganska
simpelt när dom glädjer sig åt det mesta.. Men Anna & Jimmy vet jag
inte alls..
Sen har vi min familj, vet vad jag kan köpa åt Melissa men får se om
jag hittar det

Nu knackar de på dörren så Alsan är väll här, dags & kiiila..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback