`´ Väntar på Aslan's Husse `´

Just nu sitter jag & småpillar runt på datorn & rensar lite ur "Cissy"
mappen bland photoshop redigeringar.. Så mycket småskit man gjort..
Har inte så mycket annat & göra, väntar på att Erik (Aslan's Husse) ska komma..

Mellan 15-16.oo idag var jag & älskling ut med hundarna ner till tennisplan
& sparka boll med dom, de tyckte dom var skitkul..
Haha, såg lite kul ut en sväng där också & aldrig hinner man ta kort i sånna
tillfällen.. Aslan jagade Laika på vattnet & under var det tydligen halt så han tappa
balansen & kanade på röven.. Haha :D  *
sött*

Har vare en ganska lugn dag idag, klev upp klockan 07.oo i morse
& tog emot Aslan, satt uppe en sväng till 08.3o & gick sen & la mig i sängen & myste
mer Robban tills klockan 11 då han klev upp & gjorde sig i orning & åkte på möte..
Själv var jag hemma med hundarna & har vare ute med dom flera gånger idag,
kollat runt lite på internet & pillat lite i Photoshop...

Matte & Micke kom förbi för ett tag sen också, men Micke har nu åkt så nu sitter Matte
& kollar på Robban som spelar fear & själv bloggar jag lite..

Fan försökte nyss hitta kabel till kameran också men vettefan vart den tage vägen
& kortläsaren på datorn vill inte funka :( Vettefan hur jag ska få in nå nya bilder då!
Blir galeen..

Anyway, ska hjälpa en tjej med hur man sätter in design nu på bloggen..
See Yaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback