`´ 04.30 `´



De blev inte att vi gick & la oss förens vid 4-5 inatt för Matte gick hem vid 03.oo
tiden & sen la jag mig ner med Robban i sängen & vi låg & snacka ett tag
& sen somna vi..
Igentligen skulle ja upp tidigt idag men det hade jag aldrig orkat med, för
skulle tvätta så ja hinner med allt idag..
Men men, ska börja snart & är det kris så får jag vara vaken inatt & fortsätta tvätta..
Far ju till Stockholm imorgon, minns ja rätt så far vi vid 13.oo tiden?

Så idag ska det tvättas/städas lite/diskas/ta ut sopor/packa & sånt skit..
Sen ska jag packa saker till Laika & gå med henne till snyggbruden Carro <3
Måste först till Tempo för att köpa lite bindor till henne först eftersom
hon löper...

Men sitter jag här blir inget gjort, dags att börja..
Jag längtar redan stort tills imorgon! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback