`´ 10.oo `´



Vaknade jag idag, & sen dess har jag legat & drage mig framför tv:n
ett tag & sutte här & kollat mejlen & så...

Nu är de slut på latheterna, för efter detta inlägg ska jag klä på mig,
gå ner i tvättsutgan & tvätta resten & sedan städa i lägenheten..
Måste även gå ut med hunden & borsta henne & klippa klorna,
har börjat gjort de ofta eftersom hon är så himla rädd för klotången
så tar jag lite i taget & oftare för att vänja henne, & det  har blivit en
liten förbättring hittils. :)
Skönt är det, förut var det helt omöjligt att få en klo klippt,
nu får jag iallafall alla tassar klippt oavsett om vi får bråka & bråttas lite mellan
varven.. ;)

Imorgon händer mycket!
Micke kommer hit & hjälper Robban med att fixa upp studion eftersom Robban
har en dator som funkar nu, sen kommer en hund imorgon & hälsar på, en
Rottiskille vid namnet Aslan för kanske ska börja vara dagmatte åt honom beroende
på hur det mellan Aslan & Laika.

Sen imorgon kväll är de nå slags raveparty för dom som inte visste de,
det är på Skönsbergs Folkets Hus & de ska va 8Dj's där med olika musikstilar.
18 års åldersgröns, inträde 220 förköp (finns att köra på Carling & Shanti) / 250 vid dörren!
2 Dansgolv//Spaceshop//Smartbar//Musik UV Dekor//Leddesign//Lightsounddeco.
21.00-04.00



Time to go, dags & göra nytta..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback