`´ Bastat `´



Det blev en lugn dag för Robban med hans firande..
Ikväll, vad kan klockan vare? Kanske runt 19.oo så kom Christian
förbi & strax därefter Matte & Christine & vi satt här hos oss till 22.oo tiden..
Sen gick Christine hem & vi andra gick ner till bastun, eller ja..
Matte gick hem & bytte om först..
Satt där nån timme & basta & drack cider, småsnacka lite & grejja..

Börja även & prata om att planera att göra lite roliga saker framöver som
att jag ska bjuda på Boda Borg i Östersund & vi ska dra ihop ett gäng & åka dit..
Sen åka till Paradisbadet nån gång nu i vinter, & Matte prata om att vi
ska åka på kryssning & åka lyx lyx för hans farsa jobbar på en båt =)

Låter väll som en suverän vinter?

Vi kom upp från bastun för typ en halvtimme sen..
Så det vart ju en liten stund...

Sen ska man ju även fira Jul nere i Stockholm & nyår vet jag inte än?
Tror det kanske blir att fira det hemma hos älskade mamma & pappa med dom,
men måste prata med dom om det först.. :)

Nu ska jag snart sova för blev inget tvättande igår så måste hinna
med all tvätt imorgon eftersom på Torsdag åker jag ner till Stockholm,
det ska bli så jävla skönt!

Men har lite problem som ja måste försöka lösa först /=

Men som Timbuktu säger i en av hans bra texter:
"Det löser sig, det gör det alltid.." , det är så jag alltid tänker!
För annars kommer man ju ingen vart i livet, man måste vara positiv!
Annars glädjer man sig inte av livet för fan :D

Visst, livet har sina tråkiga stunder... Men det är fan underbart
många stunder & det väger upp det
tråkiga som händer om man är glad & positiv på saker & ting..
Men misstag händer, saker man inte förtjänar..
Saker man ställer till med själv & sätter sig i skiten, men
gör man inte sånt lär man sig inte heller..

Haha,  ni fattar nog inte vad jag menar säkert, men ja hoppas det..
Känner att jag inte vet hur jag ska skriva just nu för att förklara det
bättre för är för trött i skallen just nu, funderar på sova..

Men först ska jag lägga fram köttfärs så det tinar inför imorgon,
Det blir pasta & min goa' köttfärs till middag!
Med massa smältost till ostnarkoman Robban ;)

Puss hej <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback