`´ Chillat på stan `´



Idag har de vare ganska luungt, var ner på stan ett tag med älsklingen
& vi gick runt där & kolla lite affärer, sen beställde klipptid åt Robban imorgon.
Var även förbi på donken & där stog CH i kassan så självklartvar Robban skitdryg,
R: 7 hamburgare
CH: (slår in det)
R: Nej 10, eller nej 7 eller, ja 10 eller nej7.. Jo 10
CH: (Slår in 10) Ska du ha dricka?
R:Nä, vi ska ta med oss, eller ska vi? Vi tar med oss, eller vi äter här!

Haha, sen skulle han ha dricka i vilket fall så de bjöd hon på för hon
hade slage in hamburgarna redan & Robban hade betalt..
Haha, inte alls att man förväntar sig de där av robba?
Jävla drygunge ;)
Haha, iallafall.. Efter det så åkte vi hem till Laika igen..

Sen har jag sutte här & pillat lite i Photoshop, håller på fixa lite bilder &
så till hemsidan min så.. Ska snart försöka göra en header åt en tjej som ville ha de..
Får se om jag lyckas med det.. Får hoppas de! :D

Just nu sitter jag ensam hemma, Robban är hos Matte..
Men han lär va hemma snart..
Sitter & småsnackar lite på msn också men min kära vän Emil & Anna.. *Trevlans*
Men dom är lite seg & svara, men är inte bättre själv då jag sitter
& pillar med så mycket annat just nu också.

På Fredag kommer Rotweilern Aslan hit också,
ska bli roligt.. Har han på test just då, och går det bra
så kommer jag börja vara dagmatte åt honom...
Men ska nog inte alls vara några problem :D

Nä, ska fortsätta nu med mina mission's ;)

Innan det så bjur ja en dålig bild från telefonen eftersom
jag inte bjussat på mig på ett tag!






Kommentarer
Postat av: anna

snygging! ;-)

2009-10-28 @ 10:27:11
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Du är en snygging! <3

2009-10-28 @ 13:05:25
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback