`´ En Timme & Tjugo Minuter `´



Så länge var jag ut & gick med Laika idag & enligt min stegmätare så gick vi då kring 8.000 steg..
Inte så mycket men i Måndags gick jag bara hälften av dom.. Så ökat har jag iallafall gjort..
Skum dag har de vare idag också, på vägen mot Kubal (det är ditåt jag tar mina långpromenader)
så hade en bil stannat & en gubbe satt & sket ute.. HAHA..
Sen börja Laika bete sig jättekonstigt & när jag kollar bakom mig som hon gjorde så är
det ett jävla rådjur som gick efter mig...
Haha, men den svängde snabbt av.. Sjukt var många Rådjur de va ute idag,
Såg 5 st i olika flocker på den lilla stäckan jag gick.. Synd man inte hade kameran med sig ;)
Dom är fina! :D

Nu snart ska jag göra i ordning nån mat, sen kanske gå ner & slå på bastun..
Sjukt vad jag känner mig frusen, är alldeles iskall om händerna...
Ska även se om de finns nån tvätt-tid imorgon så ja kan
tvätta lite sängkläder & Laikas filtar.. Om det inte är ledigt ikväll så stoppar
ja in dom nu & hämtar dom imorgon på morron...

Nu ska jag chilla en stund & sätta mig framför Juiced 2 & se om de funkar..
Annars vette fan vad jag ska göra...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback