`´ Extremt Lat Dag `´



Idag blev det ingen städning som jag sa till mig själv att det skulle fixas,
men imorgon då jävlar! Annars blir jag tjurig på mig själv...

Har iallafall nästan tvättat allt idag, typ 6 maskiner.. så det är nu bara 2 kvar
som jag tar imorgon.. Bokade tid då också halva dagen så slipper man hålla på
& tvätta inatt...
Idag har jag mestadels sutte vid datorn, pillat mycket i Photoshop..
Tycker det är kul & vill bara lära mig mer med det, kan va bra den dagen jag
har råd & skaffa mig en systemkamera, en av mina högsta önskan är en sån!

Jag vill ju hålla på med fotografering/redigering, tycker det är superkul!
Vill starta en egen hemsida sen där jag lägger upp allt jag gjort...
Men just nu har jag en kamera som håller på pajja totalt /=

Grymt vad jag längtar till julafton nu också, inte för att det är presenter
& så för de avskyr ja.. Men få slippa vara här, bara åka till Stockholm &
bara va & äta sig tjock på julbordet!
De skulle inte sitta helt fel, just nu är de ganska tomt på mat här tyvär /=
Även rätt tomt i plånboken, sista pengarna gick åt att köpa hundmat så..
Men förhoppningsvis har jag pengar i slutet på nästa vecka, men
det är ju en bit kvar dit också...

Imorgon ska jag vara med min kära vän Anna en sväng också =)
Vart vet ja inte än om vi möts på stan eller om hon kommer förbi här..
Just nu är hon i Ånge iallafall, så vi skulle höras imorrn..
Ska bli kul & träffa bryyden!

Nu håller jag på & koka korv sen blir det duschen mer Robban & sängen sen
& mysa ner sig under ett varm täcke mer älskling & Laika.. <3
Det är så satans kallt i vår lägenhet, för det drar.. Finns ju inga lister runt
fönster & elementen verkar inte funka så bra..
Måste ringa Kalle så får han komma & fixa de, ska även be han om lite fler tjänster
så man kan börja fixa & få mer plats i lägenheten..

Nu när jag får pengar ska jag kolla vad en svart färg kommer att kosta iallafall så
kankske det blir till att måla om i sovrummet :D *toppen*

Ska äta raggarballe nu med svängdörrar, tjingeling!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback