`´ Födelsedags Tårta `´



På eftermiddagen idag åkte Robban ner till stan för att handla på systemet så
gjorde jag en sockerkaka som jag gjorde tårta av..
De blev en enkel tårta med marsan sås, banan & hallonsylt i & ovanpå blev
det självklart grädde, skivade bananer, chokladhärtan, chokladpuffar & strössel
som var hjärtformade i rosa & lila...
Inte så vacket , men Robban tyckte iallafall den var go'..

För en stund sen var Christian & Robban ner & slog på bastun i källaren & nu är grabbarna
här, Matte kom precis innanför dörren nu också så nu äter dom tårta
& dricker öl/cider så ska vi alla ner & basta en stund sen..
Eller ja, jag får se om jag pallar för är sjuk fortfarande /=
Och har ont i magen.. Men en liten stund måste jag iallafall unna mig där nere för
det är inte varje dag en Robban blir 20år..
Sen ska även Marielle & Antonio basta med oss tror jag =)

Idag har jag saknat Anna som fan också, tänkt på henne värsta mycket! :O
Bara så du vet Anna! <3 Saknar dej vännen!
Vi måste hitta på nått riktigt kul snart!

Men men, nu ska jag försöka vara lite social, se om jag hittar nån alvedon som
kan trösta mig lite eller nått!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback