`´ Längtar, längtar, längtar `´



Jag längtar så sjukt till imorgon, håller på tvätta för fullt så jag får
packa nån gång så jag känner att man snart är påväg..
Har inte fått den känslan ännu p.g.a att det ligger inga kläder i väskan alls ännu.
Den ända känsla jag har är min mensvärk :(
Men ska kliva upp tidigt imorgon & packa, ikväll efter fotbollen blir det att kolla på film
som älskling & jag har hyrt & äta glass...
Måste fördriva tiden med nånting..

Just nu sitter jag & kollar lite på blocket & skriver här i bloggen..

Min dag har inte vare den bästa, men alla dagar är inte prima oavsett
om man önskar det kunde vara så!
Därför ska de va så skönt & resa bort från alla bekymmer som är just nu så
får jag ta tag i en del av dom när jag kommer hem igen..

För nån timme sen var jag & lämna Laika hos Carro, det känns redan så himla tomt
här... Hon är alltid jobbig & ivägen jämt ;) Men jag saknar det! :D
För hon är ju så himla söt,mysig & underbar i alla tillfällen också..
Passa även på att gå till Tempo medans jag ändå var där bortöver & hyrde 2
filmer & köpte saker inför tågresan imorgon..
Sen snacka man ett tag med Carro också självklart!
Men har fått sms iallafall & det går tydligen super där borta hos henne =)
Skönt är det :D

Hoppas mitt paket kommer imorgon också som jag beställt,
har beställt hår till mej :D
Så ja får se så de blev rätt färg & allt...

Men men, nu ska ja fortsätta kolla på fotbollen..




Kommentarer
Postat av: anna

sv: ska bjuda familjen + farmor&mormor på middag:P

2009-10-15 @ 07:32:34
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback