`´ Söndag `´



Nu har det vare 2 lata dagar så idag ska jag & pojkvännen min åka ner på stan
en sväng & göra ett kort ärende, sen blir det & åka hem & han ska ställa sig & diska medans
jag ska städa lägenheten...
Sen får han boka en tvättid imorgon hellst för måste ju tvätta innan Stockholmsresan som
är på Torsdag..
Laika ska även få duscha idag, tänkte även passa på att klippa hennes klor &
bortsa henne för på Onsdag ska hon till tant Contessa & hennes söta matte Carro.. =)

Uppdatering lär ju komma senare ikväll..
Tänkte jag ska försöka sortera lite bilder som ja laggt in från kameran & ladda upp
på Facebook, kanske även bilddagboken?
Det var länge sen nu...




Bjussar på en av dom nyaste bilderna som finns på mej...
Just nu för dom som missat är jag korthårig & brunett, ska
försöka börja vårda mitt hår för det är så grymt slitet så försöker hitta min
rätta hårfärg så ska jag spara ut mitt hår ett tag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback