`´ Sovit Ut `´



Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon, vaknade vid 12.oo & låg & drog
mig i sängen tills klockan var strax före ett..
Då klev ja upp, gick på toa, klädde på mig & drog med mig Robban ut så
tog vi en promenad med Laika ner mot stranden & så..
Tråkigt väder idag, men inte så kallt som tur är.. *skönt skönt*
Nu satte jag mej ner här vid datorn för en kvart sen & har kollat mejlen & så..

Igår började Robban & jag kolla på en film också,
Death Race..
Men ja somna självklart, haha.. Men Robban sa att den inte var så bra...

Nu ska vi strax vandra till Tempo för Robban måste köpa lite cigg,
idag har vi fått samla ihop pant pinsamt nog..
Men de funkar ju!

Ajuuste, Robban & ja börja göra en låt igår tillsammans, skön ;)
Den ska vi eventuellt fortsätta på idag & spela in röster..
Micke kommer hit idag så med studion som han lånat så hjälper
han till & sätter upp den så de blir aewsome!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback