`´ Tacos & Film `´



Så ser det ut som kvällen är planerat, Christian kom med denna idé för nån dag sen & nyss ringde han upp
Robban & bad han möta upp honom på Tempo, så nur är dom & handlar..

Så snart blir det väll till att ställa sig & laga maten åt grabbarna, men innan det ska jag diska..
Idag när jag klev upp var jag ut med Laika och passa även på att små lydnadsträna henne ute en sväng,
efter det gick vi in & jag satte mig vid datorn en sväng & kollade mejlen m.m.
Sen ville Robban ta över en stund & ja kolla på tv & spelade lite PS3..
Sen fick jag något tokryck & plocka upp det lilla som låg på golvet, la disken i vatten & damsuga & torka golvet..
Borstade Laikas päls & även hennes tänder..

9 Dagar kvar till ja åker till Sthlm nu & jag längtar som fan, det ska bli så himla skönt & komma bort
fast det bara är 5 dagar..
Skönt & bara få komma iväg & slappna av, sen får man ju se vad för annat kul som händer
för Robban lär ju firas!
Han fyller ju 20 om en vecka.. =)

Nepp, dags & ta hand om disken nu, eller ja.. Ska bara se klart på Greys Anatomy, *toppen serie*

Kanske skriver ett inlägg till senare ikväll..




Kommentarer
Postat av: charren

tack, men funderar starkt på att färga över det nu :) lite less på samma hela tiden, går ju alltid att bli blond igen? liksom ^^ hehe. jaa, får se hur jag vågar göra till veckan helt enkelt :)

2009-10-06 @ 19:10:05
URL: http://charren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback