`´ 4 September `´



Nu kommer det lite bilder sen jag & älskling var hos Petra i Fredags...
Fler hittar ni på min Facebook dör jag laddat upp dom flesta, får se om man orkar ladda upp dom
på bilddagboken också eller om jag ska ta bort den helt!

Robban med party brillzen...
Petra...
Sara...
Cissy...
Robban, Petra, Sara & en Kickis hår ;P
Kicki, Christian, Stefan...
Petra & Cissy...
Petra. Cissy & Sara...
Petra, Cissy & Sara...
Petra...
Christian & Stefan...
Christian, Stefan & Robban...
Emelie & Kicki...
Petra & Sara...
Kärleksparet, Jag & min älskade pojkvän!
Christian & Emil...
.
Robban, Björn & Petra...



Kommentarer
Postat av: Sara

Underbart snygga kort iaf :phaha

2009-09-09 @ 18:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback