`´ Äcklig Kykling `´



Idag misslyckades jag med maten, eller jag & jag ;P
Jag hade väll självklart köpt färdig marinad så ja slapp göra en egen, eller krydda själv..
Så ja la in kyklingen i marinaden en timme & sen stekte jag den & koka ris & sås till det..

Men kyckligen blev inte alls god, marinaden var jätteäcklig..
Så de blev inte mycket äta för mig & Robban utan vi tvinga i oss så gott vi kunde sen fick
Laika självklart ett stort leende på läpparna, för den bortskämda hunden fick självklart restena nerblandat i sitt
tråkiga foder som stått hela dagen men som snabbt slank undan..

Idag har de vare lungt, har vare så himla sjukt trött.. Var meningen att jag skulle ner på stan
en sväng idag & göra nått ärende med Robban, men har verkligen inte orkat för sov inge bra
inatt åsså börja det dunka utanför vid 6 i morse för de va arbetare som fixa grannens balkong..
Dom sätter nya brädor dit, och inte ens har dom gjort hälften idag så lär ju få vakna med det
imorgon också..

Men nu ska ja kolla kontot mitt & se om ja får somna lyckligt, för måste försöka
få mig nån sömn nu..

Nattiinattkäraläsare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback