`´ Christian/Donken `´



Sen sist jag skrev ikväll har jag tage mig lite ork & gått upp till Christian med
min käre pojkvän där dom satt & smådrack lite...
Som vanligt är jag duktig & har inte rört ett glas, kan snart kalla mig nykterist :P
Sutte där ett tag med Chrille självklart, Christine (våran andra granne) & Marre & en annan brud jag
tyvär inte minns, men trevlig tjej!
Självklart var alla det :D
(Förlåt, men är sämst på att komma ihåg namn..)

Efter en stund ville tjejorna åka till donken så tjejen ja inte minns namnet på var nykter & skjutsa oss dit
& Robban & jag hängde med, köpte 2 cheeseburgare var!
*Tack för vi fick hänga med*
Haha, på donken nös jag självklart , haha.. Och vad hände då?a
Marre mobba mej för mina fina nysar! Haha, sen häll vi på skratta ihjäl i bilen för Robban är så ful & skulle härma mina nysar blandat med Marres skratt! HAHA, snacka om att jag dog för stunden, Marre med!
Haha, så eftersom hon mobba mej mobba ja hennes skratt med att säga att de lät som hon hade en gummianka
i halsen..
Sen tillbaka till Christian en sväng & där käka ja upp mina hamburgare & gick hem till Laika för mådde ändå
inge bra så nu ligger jag i sängen & ska försöka sova..
Hoppas på Robban tar sig hem snart, för sover inte så bra utan han..
Men självklart ska han stanna & ha kul! :D , de hindrar jag inte ifrån han..

Jag har sms:at med lill Maliiin idag också & vi kanske ska ses imorrn alla 3, för Robban ringde henne sen också..
De ska bli skiitkuuul isåfall!

Nej, för trött för det här.. Sov gott =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback