`´ Duschat med Laika `´



Sen sist jag skrev har jag vare ner i tvättstugan nån sväng, färdigttvättat för idag..
Får göra resten imorgon, bokade ju 2 dagar så!
Sen har jag även duscha & Laika med, så nu är vi rena & fina & luktar gott, mjaa.. Iallafall jag,
Laika stinker blöthund.. Men hon kommer nog luka gott så fort pälsen torkat...

Efter att bloggat klart ska jag gå & fixa sängkläder till Micke & bädda rent i min & älskling säng så
går jag & lägger mig sedan efter det!
Grabbsen ska väll fortsätta sitta uppe några timmar & göra musik om jag känner dom rätt!
Själv om jag orkar har jag tänkt mig & testa dom nya Playstation 3 spelen jag köpte,
få se vad jag tycker om dom..
Annars lär jag lägga mig & lösa lite korsord innan jag somnar..

Har så jävulskt ont i halsen nu också, så nu håller jag på knarka Fisherman's Friend &
dricker en massa cola!
Håll tummarna för mig att jag får vara frisk imorgon när jag vaknar, orkar verkligen inte vara sjuk längre!



Nån som har brun hårförlängning & sälja till mig för en bra slant?
Känner att jag saknar mitt långa hår fast jag sagt att nu räcker det med förlängningar & att ja ska ta vara &
vårda mitt slitna hår, men ska använda clips denna gång & bara ha det ibland när jag ska gå ut..

Nepp, dags & sova nu..
Ha de gött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback