`´ Ingen Sömn `´



Inatt har man knappt sove ett skit så idag vandrar man runt som en död zombie, grannen ovanför klev upp
nån gång inatt & ja vet inte om dom festa eller nått men dom har hållt på ända tills nu för en timme sen..
Ingen musik & så, men doms tjatter & dunk i väggarna & grejjer..
Men jaja, de va Lördag så, klart dom får ha kul då..

Sen var de nån som vissala & ropa på Robban inatt? :O
Så vem var du ;P

Idag håller Robban på & tvätta & jag ska snart ställa mig & diska & städa efter hundarna som
har rivit ut papper & grejjer över lägenheten..
Contessa åker nog hem idag också skulle ja tro, så städar nog efter det om de inte blir allförsent..
Beror på när matte hennes vill ha tillbaka henne..
Vet inte vad jag ska göra för middag idag heller, har inte hunne fått pengar så de finns inte så
jätte mycket man kan göra..

Men nu vill Robban ha datorn, så jag ska hitta på nått annat & göra..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback