`´ It's not Okey, It's Not Really Okey `´



... Det var en vecka sen & en dag sen det hände nu & ja minns det så väl fortfarande,
det är inte okej med mej, men det är lite bättre & skönt är väll det!
Är inte ute efter att ni ska tycka synd om mig utan detta är min blogg, om mitt liv
så för dom som bryr sig får gärna läsa den, för här skriver jag om vad som händer,
hur jag mår & hur det ligger till.. Och jag tycker det är så himla skönt & få skriva av sig ibland.

Sist skrev jag sanningen & det var nån enstaka person som inte tyckte om att jag skrev det,
jag skrev det där att folk ska veta vad jag tyckte om saken & dom som vill veta vad som hänt, för dom som bryr sig!
Så iställetför att få frågor varje dag om vad jag känner/vad som hänt o.s.v så fick dom läsa där!
Tack för att ni finns, vill tacka mina vänner som finns där för mig & ni vet vilka ni är <3
Vill speciellt tacka en speciell vän & det är Anna Jonsson, det finns ingen finare vän!
Och vill även tacka min familj, min mamma, pappa & lillasyster Melissa <3


Har fått hot av polisanmälan som jag tycker var svagt gjort för att en person inte kunde hantera sanningen
& skämdes väll för den..
Sen är den personen så svag & skickar folk på mig, jätte moget!
Eller "folk", det var en tjej som skrev att vi skulle mötas upp, först för det jag gjorde mot "tjejen". men vad har jag gjort? Det är jag som tyvär råkat ut för skiten & det ska man slå mig för?
Om du läser detta inlägg också, hör du inte hur sjukt det låter?
Sen helt plötsligt av en annan anledning, "Att jag snackat skit" om den personen..
Men hon vill bara ha en anledning så hon kan synas genom & skriva sånna kommentarer & att man ska
träffas för att "prata", yeah, right.. Personen är inte ens värd det & det finns bara ett ord..
*
PATETISK* , bara för du jämt vill synas & vara i centrum!
Sen om den personen påstår jag snackat skit & hatat mig länge så har vi träffats flera gånger, senast på Viskans Parken & hon har inte gjort ett skit!
Yeah, moget & hoppa på en när man är som svagast & inte tidigare, nä efter det som hänt, det är ju väldigt tufft & starkt gjort!
Sen hoppa på en person man inte vet ett skit om, tänk först handla sen!
Sen varför hoppa på mig, vad var det jag gjorde den kvällen förutom att få ta skiten av det som hände?
Är inte det tillräckligt eller..
Men tänker inte ens lägga ner energi & snacka om det , för det är som sagt ovan bara så himla patetisk..
Och säg inte att jag inte vågar träffa dej när vi träffats flera gånger, som senast stog jag t.o.m själv på Viskans Parken & du bara kollade & gjorde inte ett skit så har du hatat mig så länge så varför gjorde du inte nått åt saken innan?
Iställetför fler frågor om detta så finns det lite svar & sånt på inlägget "sårad" på kommentarerna om vad jag menar med allt detta!

Idag undrar många hur det är mellan mig & Robban, men det är ingenting jag tar upp just nu utan jag kommer skriva om det när jag känner att det är rätt tillfälle för det, men jag bor fortfarande kvar med Robban i Sundsvall
& han var med hem i helgen till pappas 60års kalas, men inte "tjejen" för hon var inte välkommen längre!
Hon avskyr ju familjen i vilket fall, så spela väll ingen större roll för henne i vilket fall!

Det var en bra kväll hemma hos pappa & jag hade någorlunda kul, roligt att träffa släkten men jag var inte uppe länge utan jag & Robban gick & la oss rätt tidigt, vid klockan 23.oo-00.oo medans det var folk kvar ända till Söndags förmiddag!
Pappa fick många fina presenter, & av mig & Robban har han ju redan fått en get ;)
Så denna gång fick han nått mindre & det var ett par stycken fiskedrag & taffsar...
Sen fick han en massa whisky av folket, en grejj som man hänger ute på huset det står klippen 105 på, graverade flaskor & glas det står Lennart 60 år på & sen var det nakna kvinnor på en del..
Nån handgjord stekpanna det stod ingraverat Lennart på & en massa annat.
Åkte hem till Sundsvall igen på Söndagen & vi fick skjuts av syster Lousie med familj som ändå skulle ut till Birsta & sen fara he, så tack för skjutsen
<3

Sen efter det har de vare lungt då jag inte velat göra så mycket.. /=
Igår tog jag mig ork & tvingade mig själv att städa lägenheten med Robban som sett förjävlig ut just nu
då man inte orkat eller haft lust att göra ett skit...

Innan jag slutar att skriva så vill jag även länka till Robbans blogg där han också skrivit lite om händelsen & vad han känner m.m.:
http://rawbie.blogg.se/




Kommentarer
Postat av: anna

åhh gumman. du är bäst!Jag älskar dig!!!<3

2009-09-22 @ 19:06:22
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Du är bättre N' u now it biatch! .. I love ypu too <3

2009-09-22 @ 22:19:02
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Sara

Tur att det känns lite bättre iaf :) <3

2009-09-23 @ 11:26:37
Postat av: Cissy

Sara: Tack gumman <3 , Jag Saknar Dej, vi får hitta på nått snart.. =) De va askul & träffa dej i TH..

2009-09-23 @ 12:30:15
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Cissy

Sara: Tack gumman <3 , Jag Saknar Dej, vi får hitta på nått snart.. =) De va askul & träffa dej i TH..

2009-09-23 @ 12:30:24
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa:D vi får ta och höras nåt via tele lr så? ;p <3

2009-09-25 @ 17:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback