`´ Kebabrulle `´



Sen sist jag skrev har det inte hänt ett skit typ, så ni behöver inte oroa er om att detta blogginlägg blir lång..
Idag beställde vi 3 mat, jag tog en Kebabrulle & Robban & Micke tog sig en varsnin Pizza..
Medans jag åt på Kebabrullen satt vi & kollade på Top Model & jag satt & tänkte på att detta
är ett av dom sista snabbmatsmål innan jag verkligen sätter igång med träningen..
*Hemskt* , But I'm Gonna Do It! Och jag kommer klara det!
I know it!

Resten av kvällen har jag spenderat mest för mig själv framför tv:n då Micke & Robban sutte & spelat nå
spel mot varandra i timmar i köket..
Jag zappa mest runt på tv:n då jag inte hitta nått intressant, men såg nästan en hel film iallafall "
Notting Hill",
helt okej film!
För en liten stund sedan var jag ut med Laika på promenad & var ner en sista sväng i tvättstugan, har nu tvättat klart
som jag började med igår.. *pust*
Så skönt & vara klar med det, så in åt a helvete mycket tvätt.. 
Så får det inte bli igen för då slänger jag hälften av alla tusentals kläder vi har..
Appråpå det så är det dags för en garderobsrensning snart, men sånt är så himla svårt..
Jag är sån som ska ha kvar allt, fast jag inte vet att jag använder ens hälften så har jag alltid tanke "Jo, Ja kommer nog använda den nån gång"...
Dumma tankar man igentligen inte ska lyssna på, för sanningen är att man aldrig ens använder dom kläderna ändå!

Nu ska jag läsa några av vännernas bloggar, sen ska jag duscha & göra mig redo för sängen..
Lär inte kunna somna ännu, men måste försöka vända på dygnet.. Lägger väll mig
& löser lite korsord, de blir man trött av...

Imorgon ska jag ner på stan en sväng iallafall, ska ner dit & möta upp min lillasyster Melissa,
hon kommer hit & sover här & jag ska fixa till hennes hårförlängning & sätta fast den!
För var nån del som höll på att lossna, men inte konstigt när hon inte sköter håret som man ska!
Men det är hennes första gång, så hon får väll lära sig av misstaget!
Var inte så bra jag heller första gången jag förlängde mitt hår, för det lossna ganska snabbt det också!

Ska även städa av riktigt imorgon i lägenheten så fort Micke åkt & lägga in rentvätten
i garderoberna...

Sov Sött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback