`´ Msn Meddelande `´

Robban <3 Cissy -| säger (01:28):
vill bara säga att jag älskar dig jätte jätte mycket.. även fast du snorar som in i helvete! men du betyder verkligen grymt mycket.. du är mitt allt och kommer alltidvara det!! hoppas du förstår det.. och att du alltid vill ha mig som din andra halva! för du kommer alltid att vara min ^^
Puss och godnatt på min sexiga älskling som har den perfektaste kroppen någonsin!
Robban <3 Cissy -| säger (01:29):
och kan säga förlåt redan nu i fall jag blir tjurig när du kliver upp o ringer soc xD haha   förlåt i förväg
<3333333333333333333333333333333
`´ Cissy <3 Rawb -FörAlltid! `´ - Party Like A Rockstar säger (10:58):
HAHAHA, gullig du är gubben.. <3 Jag älskar dej med sötnos ! Du är mitt allt!


Killen min skrev på msn inatt nör jag precis höll på somna & det såg jag nu i morse... =)
Robban <3 Cissy -| säger (01:28):
vill bara säga att jag älskar dig jätte jätte mycket.. även fast du snorar som in i helvete! men du betyder verkligen grymt mycket.. du är mitt allt och kommer alltidvara det!! hoppas du förstår det.. och att du alltid vill ha mig som din andra halva! för du kommer alltid att vara min ^^
Puss och godnatt på min sexiga älskling som har den perfektaste kroppen någonsin!

Robban <3 Cissy -| säger (01:29):
och kan säga förlåt redan nu i fall jag blir tjurig när du kliver upp o ringer *** xD haha   förlåt i förväg
<3333333333333333333333333333333

Han är gullig min pojkvän!
Jag älskar dej med Robin, du är mitt allt!
Kommer vara din för evigt, så länge du vill ha mig!
Killen min med sin morgonhumör , men han ursäktar ju iallafall i förväg ;P
Gullponken min!



Kommentarer
Postat av: anna

ÅÅÅH :-D vad fint sagt!

är så glad att det är ni, för ni är världens finaste och jag hoppas all lycka till er! :-)<3

2009-09-10 @ 20:12:59
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Ja han är så söt så & tack så mycket gumman <3 Du är underbar, Jag älskar dej vännen!

2009-09-11 @ 21:41:48
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback