`´ Mulle Meck `´



Haha... Ja idag har man sutte & spelat Mulle Meck i nån timme, det började med att älskling
hitta en gammal skiva jag hade på rummet som det var "Mulle Meck Bygger Hus" på så igår installerade vi det & körde det igår & idag körde vi ut det!
Eller ja, dom går ju inte riktigt köra ut eftersom man alltid kan bygga nått nytt men uppdragen är slut!
Så idag installera vi även "Mulle Meck Bygger Bilar" & "Mulle Meck Bygger Båtar" så vi har kört det en
sväng nyligen också...

Sen idag har det vare ganska lungt, har fortfarande vare jätteförskyld & haft lite ont i huvudet & halsen har
vare värst, ont & slemmigt! *uscha*
Vill bli frisk nu!
Har faktiskt vare en rätt lat dag där jag tillbringat mycket tid framför datorn,
även min älskade Robban som håller på att bli smittad också!

Samtidigt som jag håller på skriva nu här i bloggen laddar jag även upp lite bilder sen i Fredags
då jag var på fest hos Petra så dom kommer upp i nästa inlägg!

Nepp, måste gå ner & fikan innan Robban plågar sönder mig som viskar i mitt öra "Det här kommer göra ont" & klämmer sönder min rygg jag har ont i , ska flörta med han sen & få han massera mig sen ;P
Sen blire det & sova..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback