`´ Musik På Bloggen `´



Som ni ser & hör så har jag nu en låt på min blogg, och vill tacka min kära brorsdotter Johanna till det
som hjälpte mig & berätta hur man fick in den! =) <3
Tack så jättemycket!

Playern till den är inte den snyggaste & så eftersom jag inte hann fixa mer igår kväll
för la mig ner & kolla på film klockan 20.oo, Världarnas krig..
Bra film tycker jag =)
Men ska ta mig tid & fixa den sen, måtse även försöka hitta vart man ändrar kommentarers färger
bland koderna.. Fan, nån som vet hur man ändrar det?

Igår blev en lugn dag igen, gjorde lite nytta & diska & så..
Sen tog jag & Robban en promenad till Tempo med hundarna & dit följde även Matte med..
På vägen hem mötte vi Contessas husse så han kunde ta över henne & ta hem henne på samma gång,
efter det gick vi hem & gjorde mat..
De blev min goa' köttfärs & makaroner..

När jag diska gjorde jag illa mig ganska rejält, det gör fortfarande stans ont..
Jag bröt av ena nageln ganska långt in!
Fan vad jag hatar sånt, de gör så himla ont..

Idag hoppas jag på att jag får pengar så man kan åka & handla snart, maten börjar ta slut..
Sen funderar jag även på att gå ut på Fredag & då kan de ju va bra & ha cash ^^,
Beror även på vilka som vill gå ut med mej? :D
Känner att det är dags för mig & försöka hitta på nått nu än att sitta inlåst hemma..

Björn var nog iallafall på & då sover han även över här, sen hoppas jag på Emil min bästa vän!
Robban följer självklart med..
Sen ska ja även fråga Sara m.m. tänkte ja & bruden ovan mej o.s.v.
Hoppas verkligen alla kan, vore superkul!

Men anna kunde intevara med tyvär :(
För hon skulle hem till Ånge, men får festa me dej nån annan helg då gumsan <3

Nepp, nu ska jag logga in på msn en sväng, hoppa i duschen, gå ut med hunden..
Kanske fika nått & åka ner till stan en sväng med Robban & göra lite ärenden..




Kommentarer
Postat av: johanna sundman

det var så lite! :)

det är alltid kul att hjälpa till :D

kram <3

2009-09-28 @ 18:56:20
URL: http://johannasundmann.blogg.se/
Postat av: Cissy

Johanna: <3

2009-09-29 @ 17:50:48
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback