Photoshop...



... Klev upp vid 11.oo idag & då var gubben & jag ut med hundarna ett tag , jag hämtade posten & gick sen in igen..
Gick upp & gav djuren mat & satte mig sedan framför datorn & kollade runt en sväng..
Efter att gjort det var jag & älskling ner en sväng & jag tog min nån macka & gick sen upp igen & satte mig vid Photoshop & påbörjade lite olika projekt men har bara gått skit idag så gett upp halvvägs på alla..

SÅ nu har jag gett upp helt för stunden & jag känner mig så uttråkad just nu, vet inte alls vad jag ska göra?
Är faktiskt lite less på att vare ute på landet, hade man vare i stan nu  hade man iallafall kunnat åkt ner på stan
& vandrat runt där..

Imorgon kommer min gamle, bäste vän Petra också med en vän till henne, de ska bli skitskojj!
Ser verkligen fram emot det!


Hon stannar tills på Söndag..
På fredag ville hon att jag & Robban skulle följa med till Östersund så vi får se vad vi gör, jag sa
kanske eftersom jag har hundar & se efter också...
Sen på Lördag om jag fått pengar så blir det Sundsvall till min älskade Anna som ska ha inflyttningsfest &
då fick Petra & hennes vän följa med om dom ville..

Men nu ropar morsan om att det är mat så ska dra ner & käka..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback