`´ Present Handling `´



... Idag har jag vare nere på stan med älskling, på bussen var Stefan & Jesper med så dom gick först en
sväng med oss till Swedbank där han fick pengar som vi var skyldig sen helgen..
Efter det drog dom & vi stack & gjorde ett äredne, efter det var vi på en affär & köpte present åt
pappa, skriver inte här vad det är utan gör det när han fått det!
Sen var vi på Zoologiska i stan och kollade efter en speciell sele till Laika men hitta ingen så
fråga efter en sån, men dom är tydligen skitsvår & få tag i /=
Så en tjej där gav oss andra tipps om saker som kan hjälpa mot hundar som drar, så vi ska komma
tillbaka imorgon & ta med Laika får vi testa dom & se hur det går..
Efter vi vare där gick vi till Hemmakväll men hitta inget kul där så gick in mot stan igen för att dra in på
games, men på vägen var vi tvungen & stanna på torget där det tydligen var uppträdande..
HAHAHA, det var ett helt gäng som skulle visa en show av "dansträning" & ena snubben sprang typ naken, han hade en liten liten grön Stingbody & han huka sig & jucka i luften så hela pungen höll på for ut hela tin, fan sjuka folk de finns!
Men kul var det, efter dom var klar fortsatte vi till IN & gick in på spelbutiken..
Där köpte vi 2 spel, jag köpte ett ja visste Robban ville ha så han får den som förtidspresent för han fyller snart 20..
Det var alltså spel till PS3:an & det han fick heter "The Bourne Conspiracy" & åt mig & han tillsammans köpte jag även "Pirates of the Caribbean at the world's end" så hoppas verkligen dom är bra..
Spelet Robban fick sitter han med nu breve mig & än så länge älskar han det!
Tur är väll det ;P

Kollade Idol idag också när vi kom hem,haha..
Juryn är sjuk i år, men på positivt sätt!
Det är ju roligt, & de finns en del jag verkligen gillar men självklart minns ja inte namnen för dom
är jag så dåliga på...
Haha, finkillen som kom in med stingbody & avsluta med "Kan man inte få en kyss iallafall" var ju fulast idag,
men lite överdrivet & komma varje år för att jävlas.
Bästa sprattet hittils var ju förrgårs pogram när en grabb såg så ledsen ut & spelade nervös tillsammans med
en annan som hade guitar hero gitarr & sen sprang han in i väggen & juryn vart så nervösom de va sanning så dom fick kolla in dom, de va så jävla kul!
*Tummen Upp* för dom grabbarna! :D

Var meningen att jag skulle hälsa på min älskade vän Anna idag också efter stan men kände att jag inte hade orken, är så slö i kroppen.. Förskyldningen har bleve värre, jag som bara vill bli frisk nu..
Det börjar bli fett drygt, uscha.. Nån som har en tillfriskningspiller åt mej?

Nepp, nu har jag skrivit en rejäl blogg som slutar här innan ni läser ihäl er, a
men ha en rolig/mysig eller rent av fyllekväll vad ni nu valt , men själv ska jag lägga mig ner & chilla i
den sköna sängen framför tv:n & koncentrera mig på att bli frisk så jag snart får kramas med Anna <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback