`´ Sårad `´

 



Inatt var en hemsk natt där jag fick stöta på min så kallade pojkvän stå & ta på "tjejen" min släktning&vän's tuttar!Härlig syn va? Min egna fucking släktning kladdar på min kille, är hon desperat eller?
Nu ska ja dra en liten hisoria om när ja träffa Robban & hur "tjejen" vare genom tiderna, så ni kan förstå hur jag exakt känner just nu!
Jag måste bara få skriva av mig så!

Långt innan Robban så var jag tillsammans med en kille & det var första gången "tjejen" svek mig, & hon ska föreställa som en släktning/vän.. Det är min systerdotter & hon är gammal nog för att kunna tänka bättre & tänker fortfarande som en 14åring.
Över till dåtiden, hon knullade MIN kille då , det var första gången..
Men efter det var slut mellan honom & mig förlät vi varann efter mycket skit..
Men sen där mellan åren har de vare mycket bråk, men vilka bråkar inte?
Men det finns gränser till vad man gör med sina släktningar/vänner? Eller?

När jag träffa Robban för ett år sen & snart 5 månader, om det ens blir det..
whatever, jag visste dom hade ett förflutet, men inga känslor utan det var Robbans första knull som
han ångrat som bara fan!
Men vi blev tillsammans efter mycket om & men fast "tjejen" gilla läget eller inte för hon fick för sig att hon tyckte om han & sen inte..
Häromdan bråka jag med "tjejen" igen på msn över att jag var så less att hon snacka så mycket skit om sina vänner & jag vill inte höra sånt..
Hur ska jag då veta att inte hon snackar skit om mig så därför tog jag upp det & sedan strök vi det..
Vi är släkt & vi måste hålla ihop, så jag förlät henne igen!
Igår kväll kom hon hit & åt med oss & prata om hur mycket hon sakna sitt ex & jag är snäll & finns här för henne,
det är så vänner gör?
Sen ville Christian att vi skulle upp & grogga så vi gick upp dit men jag drack inte ens en hel grogg,
och jag gick hem lite tidigare med Melissa för hon ha skola imorgon.
Christian bor en trappa upp bara!
Jag var hemma vid 02.oo & bad Robban komma hem vid 03.oo men det var han inte & ja somna till en stund.
Jag hade en mardröm om att Robban höll på med en annan tjej & vakna av att jag tyckte jag hörde Robban & "tjejen" utanför, men sen hörde jag dom inte mer..
Såg att klockan var vid 03.50 men ingen hemma & eftersom jag drömde så sjuk dröm fick jag nå fel & ville kolla
till Robban så jag tog på mig kläder & gick till nästa port.
Där ser jag det lyser ner till källaren så öppnar dörren dit lite tyst & tycker jag hör nån flåsandes & tänkte bara "Nej, jag som får för mig efter drömmen" & när jag kollar till vårat föråd står min kille, där med hennes tröjja uppdragen & tog på hennes tuttar medans hon hångla upp han mot väggen, min egen killer med min släkting?
Vad är det för fel på er, sen svartna det för mig & sjävklart så kan ni gissa vad jag gjorde med "tjejen" & sen skrek åt Robban & gav han nå smällar av ren ilska, men vad gör man när man ser sitt livs kärlek stå & hångla upp den bruden som han avskytt så mycket!

Han har stått på sina bara knän & bett om förlåt, men vad gör man?
Jag känner mej äcklad, men samtidigt så älskar jag han så himla mycket!
Men frågan är, älskar han mej?
Han svar på varför han gjorde det var självklart "Ja vet inte, jag var full" & hur ofta hör man inte dom orden?
Han var inte ens så full!
Vadå, tänkte inte du på mig en enda sekund när det var min egen släktning du tog på & njöt, hörde ditt flåsande ända upp till trappen!
Och jag är bara rakt ovanför dig i samma hus & du är i vårat föråd & du tänkte inte på mig en sekund?
Älskar du mig då innerst inne?
Du sa att ni inte skulle ha sex, men vafan vet man om de när du inte ens trodde ni skulle göra det där?
Jag tycker det här är sjukt iskallt av er båda, jag förstår inte!
Ja ska va ärlig, ja mår inte ett dugg bra, har aldrig vare så sårad som nu!
Men har aldrigt älskat nån som du Robin!

Visst, jag lita inte på "tjejen" fullt ut så mitt eget fel jag lämna dom, men vafan, det är min släktning?
Man gör inte så!
Men fortsätt fläka ut dig för allt & alla du, förstår varför inte ditt ex vill ha dig när du pullar i cam för okänt folk & har ett annat ex "S" sovandes hos dig precis när du & killen du påstås sakna "R" gjorde slut!
Och du, skyll inte på att familjen dricker, de gör fan du också!

Sen hoppa hon på min lillasyster & min mamma & pappa också bara sådär när saken inte ens handla om den!
Du måste sluta snacka så mycket skit & var inte så jävla desperat!

Ni har verkligen lyckats iallafall, tack! :'(
Jag såg en framtid med dig Robin, men de verka inte du göra..
Det var du som valde!
Så sjukt svårt nu, vill jag lämna dej så är de sjukt jobbigt för jag kan inte för jag älskar dig så mycket..
Vill jag vara kvar, ja då tänker jag bara på vart dina händer & käft ha vare & jag kan inte ens kolla in i dina ögon utan att känna svek & ställa frågan, "hur kunde du" / "Älskar du mig igentligen"..

Bara för mycket just nu, för mycket för att fortsätta skriva också!

 




Kommentarer
Postat av: kicka

Vet inte ens vad jag ska skriva... Hoppas de löser sig så du får må bra! Tänker på dig. kram kram

2009-09-15 @ 12:56:22
URL: http://kicka84.blogg.se/
Postat av: charren

Usch och fyfan. Mår dåligt när jag läser det du skrivit gumman! Har ni flyttat från bredsand eller, var det där det hände? shit. hoppas det löser sig verkligen :(

2009-09-15 @ 13:34:56
URL: http://charren.blogg.se/
Postat av: anna

du är värd det bästa, och jag är så fruktansvärt besviken på robban, trodde verkligen han var världens bästa kille. Ta den tid du behöver, Du är bäst och jag älskar dig högst på jorden. Finns alltid här för dig!

2009-09-15 @ 15:17:56
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Sundsvalls snubben

Fyfan vilka jävla svin. Man blir äcklad av att höra om folk som den där Sabina. Har du föresten frågat dig själv, om det här verkligen var första gången det här hände? Som jag förstår det, så värkar "slyn" Sabina vara i farten hela tiden. Fyfan vilken äcklig och dålig människa. Jag hoppas att du fick in några riktigt ordentliga smällar.



Din pojkvänn/ex??! ja vad ska man säga, han kanske verkligen inte menade att göra det, han kanske va lite för berusad, han kanske var drogad. I vilket fall så måste du fråga dig själv, kan du verkligen lita på att han aldrig mer kommer göra så igen. Förtroende är som glas. Väl sprucket, så går det aldrig att laga.



Men iaf, Lider med dig och hoppas att du kommer må bättre om några dagar.

2009-09-15 @ 16:05:49
Postat av: rebecka

gud vad jag lider med dig!:/

2009-09-15 @ 16:09:52
Postat av: Sara

Usch, vilka idioter! Hoppas det ordnar sej lr nåt <3

2009-09-15 @ 18:17:13
Postat av: Anonym

Snacka om att du måste leta efter bekräftelse eftersom du måste sitta och hänga ut "tjejen". Håll dig till sanning ist, din äckliga tragiska padda! Snacka om att ha låg självkänsla. Du skriver om att du ser Robin ta på "tjejen" då är du helt feland om du stannar kvar med han, eftersom han tog på henne, inte tvärt om! Så sluta hänga ut en människa på det där sättet din äckliga parasit, ingen gillar en lögnare, fast det vet du väl redan eftersom du var ju en otrogen bitch mot tom ditt ex med Robin, så du har absolut inget att säga till om ditt jävla träsktroll!Btw innan jag glömmer, om robin var så äcklad och ha ågren över "tjejen" Skulle han väl ändå inte stå och hångla och ta på hennes pattar, vakna upp nu cecilia du behöver inte spela dummare än vad du är fattar du?! Sluta skylla på andra och ställ din jävla kille mot väggen och inte hoppa "tjejen". Eftersom HAN tog på HENNE inte tvärt om! Sluta bete dig så jävla fucking omoget, du kan börja med att köpa en jävla BH som passar dig och inte som är 5 storlekar för lite bara för att det ska se ut som att du har "stora fasta bröst", snälla så jävla tragiskt! Dags att vakna du är fan 19 år inte 13!

2009-09-15 @ 20:29:05
Postat av: Anonym

Men du cicci har aldrig gillat dig har alltid tyckt illa om dig eftersom du ska hänga ut folk ljuga så mycket som möjligt och snacka så jävla mycket skit. Efter allt du ha gjort så lovar jag dig att du kommer ångra det du gjorde igår. Du och jag ska ta ett snack inte bara för att du är en stor skit utan att du snackar illa om mig med. Är du rädd för mig? Eftersom du har jävligt svårt att säga det öga mot öga?! Det märker jag snart eftersom jag lär stöta på dig väldigt snart. Forsatt trevlig kväll! ;) / Ida

2009-09-15 @ 20:46:35
Postat av: anna

Hörru ida, för det första tycker jag du ska häfta igen din sönderknullade fitta, du sprider aids i hela sverige! du är förmodligen källan till "svininfluensan" också. Man skulle inte bli förvånad. Nu är det så att bara för att du är så desperat och var otrogen mot robin behöver väl inte det gå ut över cissy? Ni tjejer är så jävla äcklig så det är synd om er, Ni förstör för de som har ett bra förhållande bara för att ni inte är så kapabel till att få ett eget. Det enda ni kan är att öppna käften och benen. Sluta vara så äckligt jävla omogen och väx upp, snälla! För du kommer inte komma långt i denna värld om du fortsätter som du gör. Och detta är väl då fan mellan robin sabina och cissy? försök inte vara nån jävla backup för du lyckas då fan inte. Och om du ska "hota" cissy så kan du börja gräva din egna grav bruden!

Ha en trevlig fortsättning på denna kväll! :)

2009-09-15 @ 20:57:38
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Kicka: Tack så jättemycket <3

Charren: Det var i Bredsand, så vi har inte flyttat därifrån..

Vi prata ju lite på msn, så behöver väll inte tillägga så mycket här <3

Anna: Det trodde inte heller jag, han trodde för fan inte sig själv

så.. Jag Älskar Dej med gumman.. <3 Tack för att du finns!

Sundsvalls Gubben : Nu är det så att det är en "tjej" & inga namn..

Men visst, sånna folk är det nästan synd om.. Man blir sjukt besviken!

Vi får se hur det går, han har fått stått upp för sin sak länge

nu & inte bara "tjejen" som den anonyma patetiska tjejen

som jag också vet vem det är, en tjej som är likadan!

Rebecka: /= <3

Sara: Det hoppas jag med, men det löser sig nog så fort jag orkar

ta tag i det.. Tack gumman <3

2009-09-15 @ 20:59:26
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Cissy

Ida:

Snacka om att du måste vara i centrum jämt & dyka upp i allt du kan, du är inte så bra som du tror!

Vad vet du om sanning som inte var där, snacka om patetiska ord, går du 3:an?

Man fick lära sig stava till padda då.

Jasså, men tjejen börja med en kram & närmade sig? Sen står det inte att hon är hela felet utan

han har fått stått mot väggen enda sen i morse du lilla & tage skiten jämfört med ”tjejen” som rymmer & tror hon gör bra ifrån sig!

Haha, ska du säga & så som hon hängt ut dej tusen gånger, du kanske ska kolla upp vad du har för vänner & självklart att ingen gillar lögnare, det vet ju du om nån ;)

Jaja, självklart du säger det så, men jag har väll vare de då om du säger så för du verkar ju hålla koll på läget mer än mej..

Du själv då som var otrogen med Jerker mot Robban som sen dissa , lyckat! (Y)

Snacka inte om otrohet du, för du verkar inte ha nån koll!

Nej, men vad vet du om en eftertanke, vem fan har inte haft ånger fylleknull, de har ju du massor av ;)

Jamen bh ingick i snacket, tur du kollar in dom. :D Bra att du håller koll på mina pattar,

då vet jag att folk gillar att titta på dom iallafall!

Är du så desperat förtjust i dom kan du få känna, ja kan bju dej på de om du ändå hade tänkt & titta

förbi nån kväll!

Vem har sagt att jag gilla dej? Har aldrig ens försökt tage kontakt med dej för du är inte ens

värd det!

Så vad gjorde jag igår? Förutom & ta skiten?

Då kan du ju börja snacka med Sabina som snackat så mycket skit om dig som säger att du fortfarande vill ha Robin & de , självklart man hånskrattar åt det! "Robban vill ha mej, det vet jag/ida"

Det är vad Sabina säger till mej!

Oj, ska vi ta ”tjejens” teknik: oj, skakar i skorna.. måste kontakta polisen, ojoj*

Och tummen upp för Annas kommentar till dej!

Fortsatt trevligt liv! ;) / Cissy

2009-09-15 @ 21:18:33
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så irriterande,bara för att killar har druckit så tror dom att dom kan hålla på med andra och sen tro att dom kommer undan. Jävla respektlöst !

Tycker inte du ska ta tillbaka honom för det han gjorde, han förtjänar inte dig.

Och sen hur säker kan man va på att det inte ska hända igen? har det hänt en gång kan det göra det igen !

Tro mig min pojkvänn är en före detta stor player.

Han va otrogen mot mig i början av vårat förhållande, fast jag va det själv och vi kände knappt varandra men nu efteråt så ångrar vi oss extremt mycket och vi har bråkat om det i ca 2år då vi är extremt svartsjuka på varandra.

Fast tänker du behålla honom, kräv att han ska verkligen bevisa att han tänker inte göra om det.

Sen kan du be han kanske köpa lite kläder till dig om det skulle kännas lite bättre som plåster på såren. :)

2009-09-19 @ 03:18:55
Postat av: Cissy

Anonym Ovan:

Jo, visst är det respektlös.. Bara kasta iväg det man har & skylla på att man är full, det går bara inte..

Sen att jag inte ska tillbaka honom är upp till mig, jag bad inte om råd utan bara att folk ska förstå hur det ligger till & hur jag känner så jag sedan slipper en massa frågor.

Så istället kan dom som bryr sig & är intresserad läsa min blogg, den handlar ju trots allt om mitt liv..

Tråkigt & höra det där med din pojkvän :/ Svårt att få ett förhållande att funka igen efter otrohet..

Hade Robban vare en annan kille hade jag lämnat han för längesen, men mina känslor för han är för stora!



Haha, skulle inte va fel det ;) Men inget jag behöver, allt jag behöver är hans ångest & hans förtroende tillbaka, att jag kan lita på han & att han får mig att känna mig duglig & fin igen!

Speciellt att få mig le igen & må bra..

Mig kan man inte köpa tillbaka med pengar..



Men vi får se hur det går & vad vi gör, känner mig iallafall lite bättre nu..

Tack för omtanken & för att du skrev, vem du nu än är <3

2009-09-21 @ 14:52:22
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: johanna sundman

jag finns för dig cissy! <33

2009-09-27 @ 17:27:10
URL: http://johannasundmann.blogg.se/
Postat av: johanna sundman

jag finns för dig cissy! <33

2009-09-27 @ 17:27:13
URL: http://johannasundmann.blogg.se/
Postat av: Cissy

Johanna: Tack Gumman! <3

2009-09-29 @ 17:53:17
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Gör slut med killen din Cissy,det gör du rätt i,du förtjänar nånting mycket bättre!

2009-10-11 @ 15:46:54
Postat av: Anonym

Anders: Jag ber inte om råd, men tack ändå..

Men Robban & jag har pratat ut en hel del så vi får se vart tiden leder..

Föresten, känner jag dej?

2009-10-11 @ 19:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback