`´ Sove Ut `´



Inatt sov jag inte så bra då Robban & Micke satt & recca till klockan 5 i morse,
sen la dom sig & då sov jag hyffsat okej till kl. 12.30 men då vare dags & kliva upp så gick
till toan & kissa & snöt mig, känne rmej bättre idag! WIHOO!
Hoppas det verkligen är bättringsvägen nu på min förskyldning..
Efter dom tankarna så skulle Robban & Micke röka så vi alla tog en promenad med Laika..

Nu funderar jag på & ta lite fika & sedan ska jag fortsätta tvätta som jag påbörjade igår,
har en del kvar..

Melissa ringde för en stund sen & undra om hon fick komma & sova hos oss imorgon,
så det är ju självklart!
Ska även ta & fixa hennes gårförlängning..
Nu väntar jag på att mamma ska ringa, har lite med henne & prata om.. =)

Nej, plocka undan alla datorer från bordet nu & äta lite så lär jag ju skriva lite mer senare idag när
jag inte har så mycket för mig!




Kommentarer
Postat av: a

älskling, hör av dig när du känner dig bättre så hittar vi på någonting!<3

2009-09-13 @ 13:48:20
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna: Ja, självklart gumman! :) Jag saknar dej så in åt a helvete bruden!

2009-09-13 @ 15:05:25
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback