`´ Tidsfördriv `´

 




Har du:

Någon som förstår dig?
- Ja..
Någon som du saknar? - Anna, & Petra <3
Någon som du hatar?Ja, nu kan jag påstå att det finns en person... Sen är de väll alltid folk man gillar mindre...
Alla kan inte älska alla,även om man ibland önskar det... 

Vem kramade dig senast? - Robban...
Vem pussade dig senast? - Robban...
Vem ringde dig senast? - Mamma...
Vem ringde du senast? - De minns ja inte ^^, Haha...
Vem var hemma hos dig senast? - Oii, ehum.. Antonio?
Vem var du hemma hos senast? - Mamma & pappa...
Har du pratat med någon idag? - Ja, en del..
Har du gråtit idag? - Nepp, inte idag...
Har du skrattat idag? - Njae...

Jag:
Är singel? - Nepp...
Svär ofta? - Ganska ofta...
Sjunger i duschen? - Nää, ibland händer det att jag smånynnar lite...
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Haha, de skulle jag nog.. Haha..
Skrattar åt dina egna skämt? - Ibland så, haha.. Jag är så sämst.. Jag bara skrattar nu också när jag tänket på hur sämst jag är
ibland. Hahahaha..
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? - Nä, det skulle jag inte.. Är lite emot det där "fejk" eller vad man ska kalla det.
Men i vissa lägen tycker jag det är acceptabelt.. Vissa människor förstår jag varför dom gör det om jag säger så & ser då inget fel i det.

Har du:
piercingar? - Öronen, läppen...
Syskon?  Jajjimen, 6st..
Jobb? - Nepp...
För många vänner? - Kan man ha för många?
Rymt hemifrån? - Ja, som dom flesta säkert gjort nån gång...
Färgat håret? - Färgat sönder det allt för många gånger..
Bra självförtroende? - Det svarar jag inte på just nu...
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja...
Varit kär? - Jag är kär, så ENORMT kär!
Dumpat någon? - Ja..
Gjort något olagligt? - HAHA, säg nån som inte gör nått olagligt i livet...
Somnat i skolan? - Flera gånger..
Brutit ett ben? - Nepp...
Tappat bort mig i min hemstad? - Det har hänt ett antal gånger, *Lokalsinne Noll*
Sett en fallande stjärna och önskat? - Ja, sist såg jag en tillsammans med Robin & önskade med han.. Men den önskan föll lika fort som stjärnan :/ Ska aldrig mer önska..
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Ja, för många gånger...
Smugit ut utan lov? - Ja...
En hemlighet som ingen annan vet? - Nje, Robban vet nog fan allt om mej!
Sovit en hel dag? - Jajjimen... Sov till klockan 17-18.oo en dag för ett bra tag sen.. Bara sjukt, & hade laggt mig tidigt kvällen innan...
Somnat gråtande? - Ja...
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Nepp, faktiskt inte.. Inte vad jag kan komma på iallafall!
Blivit generad inför folk? - Ja...
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Nepp, har bara vare riktigt riktigt kär en gång & det är nu!
Ätit musslor? - Faktiskt inte, men det ska testat nån gång.. *Uscha, ryser av tanken*.. Det låter inte gått, men vem vet...
Haft ett förhållande i under en månad? -  Ja...
Blivit kallad player? - Nej, haha...
Färgat ditt hår svart? - Ja, flera gånger.. Min favoritfärg ^^,

Vad:
Längtar du till mest just nu? - Till att glömma & må bra..
Ska du göra i helgen? - Vettefan, tror det blir en lugn helg.. Men man vet aldrig me mej ;P
Har du för kläder på dig? Svartvita spetsundergkäder, Svartbruna leopard strumpor, svarta mjukisbyxor med vitt tryck på röven "East Rock", vit lång tröjja med brett resorband nertill & en svart tajt kofta på det...
Gjorde du igår? - Haha, är tvungen & tänka efter.. Bra min skaller funka, hmm.. Var nog hemma hela dagen & tog de bara lungt, bakade Pizza, var ut med hundarna, kollade Idol, duschade m.m.
Ska du göra i sommar? - Långt kvar dit nu...
Åt du senast? - Pizza som jag gjorde igår..
Har du för mobil? - Sony Ericsson W595i, black.. <3
Vad köpte du senast? - Det kommer ja inte ihåg, var ett tag sen jag köpte nått nu :O
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - Antingen först kanske bli chockad/rädd? Vem vet, Kolla om personen lever men iallafall ringa polisen!

Vem/vilka:
Slog du senast? - "Tjejen" / Robban...
Fick du sms från senast? - Anna/Magnus...
Pratade du med i telefonen senast? - Mamma...
Älskar du? - Robin, Vännerna  (Speciellt Anna) & Fmailjen...
Skulle du kunna göra allt för? - Dom jag älskar...
Var du med senast av det motsatta könet? - Robban...
Vet mest om dig? - Robban...
Sov du tillsammans med senast? - Robban & Laika...

Allmänt:
Har du pussat en groda? - Haha, ja...
Kan du hjula? Haha, ska inte ens testa mig på det om ni inte vill ha Cissy med bruten nacke..?
Biter du på naglarna? -  Nepp...
Är du EMO? - Självklart, det är ju alla idag enligt dom flesta!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Köpa kläder, Resa, Flytta neröver & köpa lägenhet, Skaffa körkort & Bil.. Hoppa fallskärm från Mount Everest, nemen vettefan.. Skulle nog göra det mesta!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - Ja, fast skulle även skita på mej!
Har du sjungit inför publik? - Puplik & puplik, för folk när jag var mindre.. Men who cares..
Följer du mode? - Njae, kan jag inte påstå.. Tar bara på mej det som är skönt & snyggt enligt mej...
Är du hungrig? -  Nepp... Ganska nyligen käkat så, men jag är så förbannat sugen på godis!
Är du blyg? - För Blyg...


Kommentarer
Postat av: anna

och jag älskar dig gumman! högst på jorden.

vi måste göra någonting så snart som möjligt!!<3

2009-09-26 @ 17:09:40
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback