`´ Tvättar `´



Idag tog jag mig inte till stan som planerat, för min förskyldning har bara blivit värre..
Min älskling tyckte t.o.m synd om mig igår, för han tyckte jag såg alldeles borta ut & kände på mig
& antog jag hade feber, men ja vet inte ja.. Har ingen febertermometer..
Måste inföskaffa mig en sån, kan vara bra & ha..
Idag vaknade jag vid halv 6 i morse men somna om & halvsov till klockan 11 i morse,
men då klarade jag inte av att ligga ner mer så jag tvingade mig upp & gick på toa & sen gick jag & Laika
ut på en liten promenad..
När vi kom in igen smög ja in i sovrummet där älsklingen min sov så sött & hämtade ena datorn & satte den på
köksbordet, rensade den lite & håller på defragmentera den nu så får vi se om den vill funka lite snabbare..
Strax därefter vaknade älsklingen min & han klev upp & gick ut & rökte som vanligt medans jag började plocka ihop tvätt som han hjälpte till & bära ner till tvättstugan..
Har så mycket tvätt att jag bokade denna dag & även imorgon, allt detta efter att bott i
Torpshammar i en månad.
Har även damsugat lägenheten nyligen & nu håller jag på vädra ur den så man får lite frisk luft,
men de gillar inte min näsa som börja tokrinna.. Har så ont runt om den & är alldeles röd av alla gånger jag
snytit/torkat mig.. Fy fan, när ska detta gå över?
Så sjukt less & har 4 onda blossor i min käft också så kan knappt äta nått...

Är ensam hemma nu också då Robban åkt & mött upp Micke i Kvissleby, han ska hit & recca med Robban
ikväll, så han får skylla sig själv om han blir smittad ;P
Undrarvad jag ska göra för middag idag, funderar på pannkakor eller köttfärs & makaroner?
Men måste först fixa lite energi & diska, men tror jag ska sätta Robban i det jobbet..

I veckan måste vi ringa vaktmästar Kalle också, det stinker som fan ibland från vår toa..
Tror det är från avloppen, inte fan äre mysigt precis.. Sen ska vi höra om man kan flytta på garderoberna i sovrummet så vi får lite mer plats & kan möblera om..
Dom är nämligen fast i väggen, skulle vilja flytta dom till toaletten..
Så vi får börja göra lite ordning i lägenheten så man kan börja trivas!

Har även borstat Laika idag & eftersom jag köpt nytt balsam till henne hade jag även tänkt & duscha henne
ikväll, hon är så smutsig sen & ha vae i Torpshammar & har Contessas dreggel över hela sig sen
dom busat i massor, så kan nog va skönt för henne & känna sig ren.. Ska även tvätta hennes bäddar idag!

Häromdan kom jag in på att jag ska börja träna ordentligt nu också, så ska börja ut & gå
långpromenader med Laika några dagar i veckan & även kanske börja rida , Sabina sa att hon var på!
Så ska kolla upp lite ridskolor i Sundsvall & priser, det är ju bra träning det också som är lite roligare
tänkte ja!
Inte så lätt & träna saker som man inte tycke är kul, sen ska ja se om ja känner att jag har
råd & börja simma, isåfall joinar jag Anna i det!a
Kommer bli värsta OS kvinnan sen ;)

Nu känner jag att det blir en sån lång blogg igen, bara för jag ska slippa & göra saker & ting..
Men de ska jag inte slippa ifrån så nu ska jag sms:a Robban en sväng & fortsättavara duktig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback