`´ Vart tog sommaren vägen `´






Seriöst, den bara susade förbi i år känns de som..
Satt idag & tänkte på vart den ha vare , för känns inte som om jag fått vare med om den!
Har inte ens badat ute en enda gång, eller... Jo , en gång tror jag? en!
Hur mycket är det?
Känner nog så för att jag inte vare hemma & bara njute av det varma vädret i sommar,
har vare i Sthlm X antal gånger så.. Eller så har jag vare hemma hos mamma & pappa i Torpshammar.

Eller är det jag som bara vill ha en längre sommar, känner nu när jag är ute om kvällarna att jag
bara vill gå in & sätta mig i värmen igen..
Jag vill inte ha nån vinter i år!

Jag saknar sommaren o8, där kortet ovan kommer ifrån!
Det var en härlig sommar & de va då jag träffa Robban, fan vad jag
njöt den sommaren.. Den var så himla underbar, *varmt väder, Robban, Vänner m.m.*
Den var så himla bra, och "sommar-robban" var så himla underbar & glad..
Och kom jämt med dåliga skämt ;) Haha, nej då.. Han är rätt bra på skämta.. Ibland!
Och nu vet jag inte ens vart allt det roliga tage vägen!

Avslutar bara med:
SOMMAREN 2oo8!




Kommentarer
Postat av: missie

har knappt vare nån sommar känns det som, sen bara försvann den.

saknar också sommaren -08, det har varit den bästa tiden i mitt liv.

2009-09-26 @ 01:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback