`´ Arbetsförmedlingen `´

Idag vid 10.30 var jag inne på arbetsförmedlingen där jag
fick en handledare & vi gjorde en handlinsplan & snacka lite om mig,
vem jag är/vad jag kan/vad jag vill göra & så...
De gick bra & rtt fort, bara på en halvtimme..
Och snubben som ja hade verka scysst & bra! Så det blir super det!


Jag ska även få en jobbcoah som ja nu väntar på ska ringa...
Han/hon ska få hjälpa mig med cv & så sen...


Fortfarande kvar i Torpshammar, ska åka hem mot eftermiddagen...
Sitter på pappas jobb nu & håller fortfarande på leta lite
ny musik som ja alldeles strax ska ta & bränna ut...
Väntar även på Manuela ska komma, sen kommer även syster
Ylva <3 Blir kul & träffa dom...


Ska prata med Ylva också om hon kan prata med en vän till henne om
jag får rida & hjälpa till med hästen i sommar.. :) Känner det
skulle vara kul!


Avslutar & bjussar på en oredigerad bild på mig sen i söndags.. =)




Kommentarer
Postat av: anna

DU ÄR SÅ SNYGG ÄLSKLING

2010-05-15 @ 14:21:06
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback