`´ Freidar `´

Nu har jag ganska nyligen kommit hem från syster Ylva, har ridit på
hennes kompis häst Freidar i en timme.. Ylva har lärt mig lite hur man
ska göra & så eftersom jag är sämst.. 
Så nu ska jag rida han några gånger denna sommar.. 
De ska bli riktigt kul, längtar tills nästa gång jag kan göra det, nästa helg kanske?

Skulle bli medryttare i veckan ute i Njurunda åt nån som jag hittade
på blocket, men står över det så länge då medans jag ändå kan rida Freidar..
Han var så snäll så & rolig, lite läskigt stor bara men de vänjer man sig vid..

Damn vad det känns i benen när man är ovan, hoppas jag slipper smärta imorgon..

Var meningen jag skulle klippa mig idag också, men blev inte av..
Får bli senare, så nu sitter jag här hemma med grabbarna igen (älskling & Björn)
& vi ska spela nått tower defense spel..
Alltid lika kul! :)

Imorgon åker vi hem, tänkte handla lite också på vägen om
mamma & pappa har lust..
Men de är nog ingen större fara det.. Sen får vi se vad som händer i veckan?

Troligtvis kommer Aslan till oss, sms:a dom nyligen om det..

Jaja,. spela nu.. 

Se ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback