`´ I väntan på grillat `´

Hello bloggen & läsare..
Nu var det ett tag sen jag skrev ett inlägg, sist la jag upp
lite bilder bara..

Allt är toppen här & jag mår prima, förskyldningen är borta
men HEJ mensvärk som kommit iställetför :(
Den är inte så välkommen i min värld!
Får hoppas den går över fortare denna gång...
Har tagit 2 alvedon, så får hoppas dom lindrar för en stund..

Sitter i köket nu med mamma som bökar & håller på lite i köket,
hon har precis dukat fram för middag som pappa håller på med ute,
det blir grillat!

Över till helgen & inte bara dagens äventyr,
I fredags åkte ju jag & älskling hit till Torpshammar,
mamma & pappa kom & hämta oss.. 
Väl hemma åt vi lite mat här, sen tog vi oss en cider & spelade lite finans.
Sen blev det sängen..

På lördag tog vi oss en sovmorgon, klev upp vid 12.oo tiden..
Mamma & pappa var inte hemma , så vi fikade lite, gick ut med Laika..
Sen ringde Ylva & sa hon var påväg, skulle hjälpe henne mad barnvakt för
det var Lyskväll i Viskan..
Så vi åkte dit & även lillasyster följde med..
Jag passade på & rida Freidar en sväng innan maten & innan syster skulle 
gå ut på sina roligheter med vännerna..

På kvällen var vi som sagt bara barnvakt, Pontus somna rätt tidigt, vid
20.oo tiden..
Rasmus var uppe med oss ett tag, var ute & lekte lite medans älskling, jag &
lillasyster satt & spela lite kort..
Sen gick vi in & kollade lite på tv & sen natta jag rasmus vid 22.oo tiden
med en film.. Han somna väll vid 11.oo & de gjorde jag också på soffan
efter att sett filmen Den Där Mary, en av mina favoriter!
Den är kul!

Åkte sen från Ylva till mamma & pappa igen vid 13.oo tiden då ja
hade så ont i magen & ville ta det lugnt & har precis skjutsat älskling
till tåget med pappa då han behövde åka hem redan, han skulle
möta upp en snubbe i stan & har möte imorgon..

Själv har jag möte på arbetsförmedlingen på tisdag så
jag stannade... Ska även klippa mej då.. 

Vart lite glad idag också när jag hörde man slipper åka till
Stockholm nu för att kunna se 3D på bio, dom har satt in det i Sundsvall nu..
Så man ska väll inviga med denna film som går där just nu:


Toy Story 3

Nån som sett? Är den bra?
Är den bäst med SV/ENG tal?



Kommentarer
Postat av: Pichas blogg!

tackar kul att höra ^^

2010-08-30 @ 23:31:07
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback