`´ Magsjuka `´

I helgen var ju lillasyster här & vi har tage en lugn helg med massa spelande,
mamma & pappa kom förbi & hämtade henne idag..
Micke var även här också & är ännu kvar, får se hur länge han stannar..
Så idag har det också varit en ganska lugn helg :)
Fullt hus, då även Aslan var här också tills igår & även Christian var förbi
en sväng igår & idag..
Har inte orkat pillat så mycket mer på den nya designen heller, men det kommer!
Ni får ha lite tålamod med att det är lite stökigt här ännu!
Men jag ska fixa det! :)
På Torsdag kommer mamma & pappa till stan igen för att hämta mig & älskling,
vi ska vara hundvakt hemma hos dom i Torpshammar i helgen då dom ska
åka till Västerås & hälsa på Ingmarie & Jimmy!
Men de kan vara skönt & komma dit också, det var ett tag sen så..
Har nog inte så mycket att uppdatera med just nu..
Har tagit lite bilder i helgen när vi lekte med hundarna på tennisplan,
så dom lär ju komma upp här snart så fort jag fört över dom för kameran
& fixat till dom lite snabbt!
I helgen var ju lillasyster här & vi har tage en lugn helg med massa spelande,
mamma & pappa kom förbi & hämtade henne idag..
Micke var även här också & är ännu kvar, får se hur länge han stannar..

Så idag har det också varit en ganska lugn helg :)
Fullt hus, då även Aslan var här också tills igår & även Christian var förbi
en sväng igår & idag..


Har inte orkat pillat så mycket mer på den nya designen heller, men det kommer!
Ni får ha lite tålamod med att det är lite stökigt här ännu!
Men jag ska fixa det! :)



På Torsdag kommer mamma & pappa till stan igen för att hämta mig & älskling,
vi ska vara hundvakt hemma hos dom i Torpshammar i helgen då dom ska
åka till Västerås & hälsa på Ingmarie & Jimmy!
Men de kan vara skönt & komma dit också, det var ett tag sen så..

Har nog inte så mycket att uppdatera med just nu..

Har tagit lite bilder i helgen när vi lekte med hundarna på tennisplan,
så dom lär ju komma upp här snart så fort jag fört över dom för kameran
& fixat till dom lite snabbt!

Kommentarer
Postat av: Becca*

fin bild :)

2010-08-11 @ 00:02:35
URL: http://sundrop.blogg.se/
Postat av: Cissy

Tack! :D

2010-08-12 @ 18:55:57
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback