`´ Mosters sötpojkar `´

Gammal känner man sig med den titeln: "moster" , 
de låter som man är typ 60 bast?
Men icke icke!

Idag kom mamma & pappa till Sundsvall för & handla lite,
sen hämtade dom mig & älskling eftersom vi skulle vara hundvakt i helgen då
dom skulle till Västerås, men det blev inställt så nu är vi allehopa hemma
& tar en myshelg...

Mamma & pappa åkte på bingo för nån timme sen, & syster Ylva var förbi
& undra om ja kunde vara barnvakt åt hennes söner (Pontus & Rasmus)
så hon kunde fara på Bingo, och självklart ställer jag upp!
Så roligt & träffa grabbarna också!

Har precis nattat Pontus efter lite välling & gnäll & Rasmus
sitter & kollar på Disney Chanel, ska snart göra nått & äta åt honom.

Har lånat Gull-Ämmas systemkamera också, så ska försöka fota lite i helgen!
Så de kommer upp lite fina bilder sedan här på bloggen...

Åhh, illa idag.. Laika har fått en fästing tydligen, måste vart i morse..
Så måste på apoteket tidigt imorgon & köpa nått så ja kan ta bort den..
Usch, så snuskiga dom är!
Stackarn har fått den på ett hemskt ställe också, ovanför ögat,
vid hennes bruna ögonbryn hon har..
Så får hoppas att hon är duktig imorgon så jag får bort den smidigt,
hon är ju så skrajj för saker ibland, eller ja.. Får för sig & vara det
till & från.. 

Det var dagens tummen ner, dagens tummen upp är att jag visade
Ylva dom 2 låtar jag påbörjat, & hon gillade det..
Hon trodde först inte att det var jag, haha..
Men nu har hon ena låten som ringsignal, pinsamt men kul!

Just nu har jag väll inte så mycket mer att säga, men ni får ha en toppen
kväll, de ska ja ha!
Men nu blir det lite facebook spel, nörd som jag är ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie Källman [ m e l l l i i e ]

GRATTIS! Du vann min utlottning om bloggsvar! Inviten har nu skickas till dig! :)

Kram

2010-08-13 @ 08:50:55
URL: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: Emelie Källman [ m e l l l i i e ]

Hmm, det går inte att bjuda in dig just nu, säger att ett fel har inträffat. :S Ska försöka lite senare igen! :)

2010-08-13 @ 08:52:50
URL: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: Cissy

Emelie: HÄÄRLIGT! Gud vad kul, tack så mycket.. Roligt att jag fick vara med & att man för en gångs skull kunde ha turen med sig ;) Ja, det är bara skicka när du kan , ingen brådska..



Kram Cissy

2010-08-14 @ 22:22:45
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback