`´ Sundsvall = Booring `´

Ganska nyligen kommit hem från en ride på stan, 
gud vad less jag är på Sundsvall, känner ingen glädje alls längre av att 
glida runt på stan?
Nää, vad skönt det ska bli & flytta ner över nån gång i framtiden när
man fått livet & rulla på lite först, ska först se till & plugga klart
& ha jobb & cash så man har råd & flytta & börja om..

Iallafall, idag var vi förbi på Acess först där jag fixa ett kort ärende &
lånade skrivaren en sväng eftersom vi inte har nån egen, än.
Ska köpa en har vi bestämt, bra att ha!
(Haha, vuxen man känner sig).
Sen efter det gick vi på Game & jag köpte ett spel där tills ikväll,
för nördigt spel för ens att nämna namnet på det här, så det avstår jag ifrån.
Efter det gick älskling & jag på Kebab City & tog en varsin kebab-tallrik sen tog vi bussen
hem, eller ja, iallafall jag.. 
Pojkvännen min fortsatte till Njurunda för att möta upp Micke
för & få en skiva av honom så vi kan installera om bärbara datorn & få den
att funka..


Bjuder på en partypic tagen för ett bra tag sen i Viskan på fest:



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback