`´ Bjornez `´

I helgen var Björn här & han vart kvar tills idag,
vi har spenderat mycket av tiden framför Rockband då han inte testat det tidigare,
inte trummorna iallafall & de tyckte han var kul, sen vart de lite Alkohol på Fredagen.
Så en trevlans helg , men finfint umgänge <3


(Björn & Älskling)


Åhh tack, ja vet.. Jag är så himla bäst & framför allt smart!
Hihi, de va inte jag som skrev det.. Björn menar varenda ord.
Tur man är älskad ibland! :D


Sen har jag gjort en till sak:


, Hihi.. Bokade tågbiljetter idag!
Ska fira nyår med älskade vän Petra..
Och förhoppningsvis följer Björn med också, 
han har inte bestämt sig ännu...

Anledningen att de står från Märsta är för jag ska fira jul där
med älskling & hans fina familj.
Resan hem är ännu inte bokad, får se när man tar sig hemmåt..
Så bloggen & jag kommer vara lite inaktiv från den 23:dje.
Men lovar en riktigt stor bildbomb när jag är hemma igen!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback