`´ Bloggtorka? `´

Inte bloggat nu sen i Lördags på natten...
Men har inte mått så prima i helgen..
Så lite efter med blogg listan jag håller på med,
sorry!

Där på natten när jag väl gick & la mig & försökte somna vid klockan 
04.oo så vakna jag vid 04.4o av att jag mådde illa & var tvungen & springa på toa..
"Jippie" , där brast den magsjukan ut.. Mellan den tiden tills 09.oo på morgonen sprang jag
ner minst 7-8 gånger, sen gav jag upp sovandet...
Helt slut & förstörd hela Söndagen, orkade inte göra någonting.
Vågade inte äta eller dricka förens mot kvällen, men det var knappt.
Sedan på Söndag natt sov jag en timme mot morgonen!
Kände mig fortfarande skum i magen, visste varken av hunger eller illamående,
så ville inte ta en chansning & äta eller dricka heller då spy
är det värsta jag vet, har hellre 40 graders feber & är svimmfärdig!
Eller bryter armen eller nått annat skit!

Men mot eftermiddagen vart det bättre , jag fick i mig lite mat iallafall & idag mår jag
prima..
Kom hem till Sundsvall igår förmiddag också, och vad tror ni jag gjorde?
Slockna på soffan, haha.. Sen när ja vakna till så gick jag till sängen.
Folk hade ringt som galningar & messat också, men var så trött så ja inte ens hörde
mobilen , fast den låg bredvid mig..
Sen vakna jag av skräck istället av att nån sa mitt namn & flög upp
ur sängen & då stog Anna här inne.. Haha, fan vad hon skrämde mig kvinnan!

Hon skulle hämta lite saker & hade inte fått tag på mig på telefon så..
Hahaha..
Klev upp efter att hon drog & klockan var kring 17.oo då, mamma & pappa
vär ändå på väg hit & skulle droppa lite julklappar & så! :)
Sen lifta jag med dom ner till Älsklings jobb & väntade på honom en timme,
då han slutade..
Då fick vi skjuts av hans ena jobbarpolare till Birsta & vi Julhandlade
för fullt då vi var lite sent ute med det...
Men vart en snabb julhandling skönt nog, fast vi inte hade några idéer alls
när vi klev innanför dörrarna på Birsta City.
Så nu är han & min familj klar & ja ska slå in julklapparna nu snart & ställa
min familj i hallen så får dom hämta upp dom, sen packa ner resten.
Håller på tvätta nu för fullt också, för imorgon åker älskling
& jag till Stockholm för att fira julen där!
De kommer bli toppen, de tror jag verkligen!
Ser fram emot det, sjukt mycket!

Så idag blir mycket av tiden till städa & packa, så allt är klart tills
imorgon.. Tror tåget gick vid 14.oo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback