`´ Dag 11 `´

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag 
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det härsaknar jag 
Dag 29 - Mina ambitioner
Dag 30 - Ett sista ögonblick



I min handväska:

Oj, haha.. Vilken rolig fråga..
Hade vare lättare & tagit en bild, men kameran är nerpackad
då jag är påväg bort.

Ja, vänsta ska jag öppna den & se efter...

... Plånbok, Borste, Kameraladdare, Mobilladdare, Sminkväska,,
Parfym, DeoTampongen, nån lapp med tider,  tamponger,
hårnålar, hårsnoddar, Åksjuketabletter..
De va nog fan allt just nu iallafall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback